Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Petrol Station Petronas , Jalan Reko Kajang -Tiba2 ada muka seorang lelaki terjongol kat atas dari toilet sebelah sedang mengintai aku........!!!!!

Untuk iktibar terutama wanita di luar sana..
Kejadian benar yang berlaku malam tadi , 10 Nov 2016 , Rabu jam 8.45 malam di Petrol Station Petronas , Jalan Reko Kajang ,


Semasa kejadian aku baru je masuk tandas tu. Dalam hati dah rasa macam tak sedap ati la.tp ditruskan juga. Siap minta ampun ngan suami kl tiba2 ayang tak sempat jumpa abang ayg minta ampun ya..Tak tau kenapa terlintas nk cakap macam tu kat suami.Suami ckp apala ckp macam tu..biasala suami kita x suke kita merepek meraban.pikir yg bukan2.


Sambil duduk tu kepala asyik dongak je kat ats2 sambil dalam hati berdoa minta dijauhkan benda yg bukan2. Mungkin Allah dah gerakkan hati aku u terdetik perasaan macam tu padahal biasa2 ak xd la aware sgt kl g toilet sorang2 kt mana2 petrol station.


Tiba2 ada muka seorang lelaki terjongol kat ats dr toilet sebelah sedang mengintai aku........!!!!!


Aku menjerit sekuat hati memangggil tolong2 tolong2 tolong2...papa papa..siap panggil nama suami Loqman Loqman Loqman Hakim Tawil banyak kali.



Tapi takde siapa yg menyahut panggilan aku. Aku jerit lagi sekuat hati tolong tolong ada orang intai tolong tp langsung xd yg dgr.masa tu aku sgt takut lelaki tu tunggu ak kat luar toilet sambil pegang pisau ke apa2 la nk kenakan aku..ak jerit lagi sampai badan rasa lemah sgt2.menangis ketakutan.



Dikuatkn hati u kluar dr toilet tu, kmudian ada sorang perempuan kluar dr toilet sebelah satu lg tanya kenapa menjerit.ada apa berlaku???? Rupanya dia dh dgr ak jerit tp dia x menyahut.

ak pn xtaula knpa dia xsay something ms ak jerit tu.at least ya kenapa kenapa..Msa ak kluar tu rupanya laki tu dh keluar dr toilet lpas dgr ak jerit.
Bila kluar tgk line clear dh xd org trus meluru pergi kat kete nangis2 kat suami kata ada org intai. 


Dia dengan hati yg sangat nak maraaaah pergi ke arah toilet tu blk nk cek masih ad ke x laki giler tu, bl tgk xd dia trus masuk dlm petrol station buat report n mintak nk tgk cctv.


Inilah hasilnya..Mmg btul2 jahatla..eiiiii geram rasa.tergamak n berani buat benda mcm tu di tempat awam. Tp alhamdulillah la Allah selamatkan aku lagi..Syukur ya Allah.


fb--
Wahida Zainal



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: informasi

TERIMA KASIH SUDI BACA Petrol Station Petronas , Jalan Reko Kajang -Tiba2 ada muka seorang lelaki terjongol kat atas dari toilet sebelah sedang mengintai aku........!!!!!. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top