Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya ada masalah dengan mak saya ni kuat ambil dadah , club , laki sana sini padahal umur dah hampir 40+ .




Assalam admin . Mohon hide identiti saya ye ?
Saya just nak share masalah saya sikit . Saya ada masalah dgn mak kandung saya . Mak kandung saya ni kuat ambil dadah , club , laki sana sini padahal umur dah hampir 40+ . 


Saya dah jenuh nasihat dia untuk berubah . Tapi langsung tak di pedulikan . Maki hamun tu mmg dah jadi makanan saya n adik beradik . Selalu kene saya lah . Saya sllu contact dia dari whatsapp je .. Kadang2 adalah jumpa dia . Saya tinggal dgn keluarga angkat dari baby lagi . Dia kalau cari saya pon masa dia tengah susah jelah . Masa terdesak nak duit .

 Saya sebagai anak ni dah lali dengan dia ni . Kalau bagi duit bukan nya beli makanan or keperluan adik2 . Perginya beli dadah .. Kalau saya tak bagi mesti dia maki hamun saya kata saya ni anak haram lah , anak derhaka lah , tak halalkan susu dia lah .. Jujur saya tertekan dengan perangai dia .. Dulu ada suami tak guna jugak . Macam hantu jugak perangai . 


Baru2 ni saya dgr dia dah kawen baru . Harap dia berubahlah . Walaupun saya tau laki baru dia tu pon sama je macam dia .. Saya taktau nak buat apa dah ? Saya hanya mampu doakan supaya dia berubah je .. Saya dah lost contact dengan dia almost 3 years . Saya yang salah sebab sayayang taknak contact dengan dia . Saya rasa serabut sangat bila dia contact saya . 


Saya masih study . Saya jadi tak fokus bila dia call maki hamun saya utk minta duit . ..Berdosa ke saya buat dia macam tu ? Salah ke saya tinggalkan dia macam tu ? Derhaka ke saya ? Jujur , Saya tak pernah rasa kasih sayang dari dia .. Saya tau sejahat mana pon dia . Dia tetap mak saya . Syurga saya pada dia .. 


Buat mak . Adik sayangkan mak , adik selalu teringatkan mak .. Adik mmg nak cari mak , tapi adik tak kuat . Adik takut mak pukul adik . Adik takut mak maki hamun adik . Mak , Adik sentiasa doakan semoga mak akan berubah satu hari nanti .. Bila adik dah kuat sikit . Adik akan cari mak . Adik akan bawak mak sama2 dgn adik . Adik tahu mak bencikan mak .


 Adik tahu mak cerita buruk2 dkt adik2 yg lain . Ye mak . Adik mmg anak haram tp itu hasil mak dgn lelaki yg mengandungkan mak dulu . Sampai sekarang mak tak pernah bagi tahu siapa ayah kandung adik . Sampai hati mak buat adik mcm ni . Adik tak minta utk hidup kat dunia ni . 


Adik tak minta semua ni terjadi . Maafkan adik kalau adik ni bukan lah anak yg terbaik utk mak .. adik doakan semoga Allah buka kan jalan utk mak berubah ..
; maafkan sy warga krt kalau cerita saya berterabur .. mohon jgn kecam saya .. sy tkde tempat nak meluahkan perasaan ..

page-kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya ada masalah dengan mak saya ni kuat ambil dadah , club , laki sana sini padahal umur dah hampir 40+ . . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top