Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

"Pa ingat sebab pa selalu sepak anak 1 hari nanti allah akan bagi buruk kaki pa"suami panas baran

Salam admin
Tlg hide profil saya yer


sekadar gambar hiasan tiada berkaitan dengan pesakit

Saya berkahwin dengan z 6 tahun dan mempunyai 4 anak.. kisah yang saya ingin kongsikan adalah sikap z. Z ni seorang ayah yang penyayang.

 1 sahaja sikap z yang panas baran dan ego yang tinggi membuatkan kami takut dengan z.. apabila dia marah semua kaki tangan dia akan naik.. 1 perkara yang telah merubah dia sampai sekarang terjadi pada 1 ramadhan 2016.

 Sedang saya sembahyang, anak2 bising. Apa lagi z pun melenting dan menyepak dan pukul anak2. Saya turut terkena tempias sebab backup anak2.. selepas itu tanpa sedar terkeluar 1 ayat yang buat dia merana sampai sekarang.

 "Pa ingat sebab pa selalu sepak anak 1 hari nanti allah akan bagi buruk kaki pa". Ayat keramat 2 telah menyebabkan kaki z berkudis dan bengkak sampai sekarang.. selepas kerjadian 2 dia berubah dan tidak pukul kami lagi..

 pengajaran pada isteri2 marah macam mana pun pada hubby kita jangan celupar mulut.. smpai sekarang kaki z x lega..
Terima kasih
Mohon share untuk tatapan isteri2 di luar sana


kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA "Pa ingat sebab pa selalu sepak anak 1 hari nanti allah akan bagi buruk kaki pa"suami panas baran. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top