Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mil saya tidak suka saya kerana saya kulit gelap dan anak2 saya pun ikut macam saya kulit gelap lebihbaik saya bercerai

Assalamualaikum admin...mohon hide fb sy....


Hati sy betul2 tertekan dgn sikap sana saudara n family member belah suami sy....sy seorg surirumah sepenuh masa...suami sy seorg ahli perniagaan...


sy kahwin atas kehendak ibu sy...utk makluman suami sy bkn warganegara malaysia sama spt arwah bapa sy..smua urusniaga perniagaan atas nama sy...dia seorg yg baik dan bertanggungjawab keatas sy dan ank2 sy.


..cuma sy tidak suka bila pergi ke kampung halaman dia...saudara mara dia selalu perli sy ckp sy gelaplah dan x cerah sgt mcm org malaysia....hati saya sedih sgt...bukan seorg yg ckp begitu malah satu family dia ckp... 

skli ngan mak dia ,awl2 dlu...mil sy tidak suka sy krn sy kulit gelap 😢...ank2 sy pun ikut mcm sy kulit gelap tidak mcm bapa mereka...sy ckp ngan suami sy hal ni...suami sy ckp jgn lyn mereka ..mereka memang mentality spt 2..


 tetapi apa boleh buat... hati sy ttp sedih...kdg2 memikir lbih baik angkat kaki dr suami tp x smpai hati tgk ank2 masih kecil...tlg beri pendapat kpd sy...apa perlu sy buat pada mereka2 ni...


Jgn kecam sy ye...sy terlalu sedih sgt...















https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA mil saya tidak suka saya kerana saya kulit gelap dan anak2 saya pun ikut macam saya kulit gelap lebihbaik saya bercerai. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top