Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

"ko memang nak mati betina..kalau ko xmati pun aku akan buat ko merana..ko tunggu aku lemparkan asid kat muka ko-ugutan dari madu






 Cerita aku..aku yg last..ye aku yg ke 4..dn skrg tgh hamil ank slung..tp aku ada mslh dgn yg ke 3..memandangkn yg ke 3 dn aku beza umur hnya 4 tahun shja..dn kami msh jiwa muda brbanding yg 1 n 2..aku xde mslh dgn yg 1 n 2...aku cuba untuk berbaik dgn ke 3..tp aku dimaki n dihina mcm2.



..mcm la ko tu hbt sgt..ko pun nikah dgn laki org jgk..ak cuba slow talk dgn dia..tp dia ckp dia xblh trma aku yg kononya rampas laki dia..yup dia mmg sombong..madu2 yang lain mmg xsebulu dgn dia..sblum ni pun kalau dia mengamuk..smua madu akan diam..mgkin sbb faktor umur dn msg2 sdh biasa dgn dia..dah mls nk gaduh. ..sakit plk hati aku sbb ada ppuan yg xsdr diri dn pntgkn diri sndri. .sepatutnya dia prlu mghormati madu2 yg lain


..ak jd kesian kat madu aku...aku dh jumpa dgn madu ak..tp yg ke 3 xprnh jumpa..ak ada brhasrat nk jumpa..dn mntk suami ketemukn kami..tp suami seolah2 blm bersedia..sbb tiap hari suami balik..dia akn mgamuk dn berkli2 bgthu suami dia akn cari aku dn buat ape sje asalkn dia puas..pnh dia sndiri bgthu aku..dia nk bunuh ak klau dia dpt jumpa ak.


.mmg btol madu aku bgthu ak..dia mmg gila..dn dlm marah..dia akn jd xwaras..sbb sblum ni dia prnh gaduh dgn madu dgn mggunakn pisau..suami cuba smbnyikan aku skrg..hri ni msg ak dpt lagi dri dia.."ko mmg nk mati betina..kalau ko xmati pun aku akn buat ko merana..ko tnguu ak lemparkan asid kt muka ko betina".ko tunggu. ..aku simpan semua msg ugutan dia..suami xthy psl msg ugutan ni..cma suami ada bgthu prgai istri dia yg gila ni..ak hnya berserah..sbb ak bertemu dgn suami pun dgn izin istri yg 1...


tp ak xsgka yg ke 3 plk yg memberontak..ak cuma bmbang kndugan ak je..dia xthu ak hamil..suami smbnyikn. .suami tkt dia mengamuk di luar jgkaan..stkt ni suami cuba untk slsaikn mslh istri dia yg ke 3 tu..suami ada bgthu aku..kalau iktkn prgai dia nk je dia ceraikn ppuan tu..tp suami kesian..dn fkir ttg anak2. ..aku? aku xprnh suruh suami untk tglkn dia..kalau ak pun xwaras..dh lame ak surh suami lpskn ppuan yg xsdr diri tu..

kisah rumah tangga






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA "ko memang nak mati betina..kalau ko xmati pun aku akan buat ko merana..ko tunggu aku lemparkan asid kat muka ko-ugutan dari madu. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top