Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

umur saya 24tahun dan suami 41 tahun isteri no 4 dan Suami pernah curang ngan sebanyak 4kali bersetubuh ngan pompan lain di rumah saya sendiri pun ada.

ASSALAMUALAIKUM dan salam SEJAHTERA untuk ahli KRT.
sekadar gambar hiasan-xde kena mengena dengan wanita ni 

Saya seorang isteri, umur saya 24tahun.suami saya umur 41 tahun,saya ada anak 3orang..saya berkahwin ketika umur 18tahun,,saya berkawin dengan suami saya yang berstatus duda. Saya ni isteri ny ke4..die ni kawin cerai kawin cerai,,hubungan kami dah hampir 6tahun..


Tujuan saya untuk bercerita kisah saya.
Suami saya pernah curang ngan saya sebanyak 4kali..semua kantoi ngan saya terang2,,sampai saya pernah berjumpe ngan die yang sedang bersetubuh ngan pompan lain di rumah saya sendiri pun ada.


Tapi semua ape yang terjadi saya memaaf kan ny,,sehingga 6 tahun hubungan kami berkekalan,,saya bukan bodoh,tapi saya terlalu sayang kan die,,sehinnga saya d kurnia kan 3orang anak,,yang masih kecil2 lagi,di sebab kan itu juga hubungan kami x boleh trputus..


Sebenarnya saya nak mencerita kan pekara yang baru sahaja berlaku.suami saya ada seorang kawan barnama N,.Saya panggil die dengan panggilan pakcik.pakcik ni ada seorang ank perempuan,berumur dalam 17tahun. Nama die L..



L ni seorang budak yang gedik sangat2,,bile kawan ayah die yang lelaki datang mesti die akan datang menggedik,cubit2,,tepok2,,tumbuk2..lari kjar2 laki2. Saya tengok die ni normal,,tapi perangai die terlalu gedik membuat kan saya meluat..


 pada sabtu lepas,saya dan suami datang ke 1 majlis pertunangan anak kawan suami yang lain,,datang jek kami minum2 makan2.duduk 1 meja,,x lama tu pakcik N datang sekeluarga ngan anak2 dan bini die,anak die yang si L ni mule lah gedik die datang. Saya pandang jek,tergelak2.tepok2,cubit2 kawan2 lelaki ayah die yang bujang,x lama tu saya punye anak yang paling kecik tido,,suami arah kan ke kereta buka aircon,,die suruh saya masuk kereta dulu,,die nak salam semua orang di majlis itu.

selesai die salam2 die masuk kereta,,die pun kata,,"ADOI RAYBAN AYAH TU BARU JEK BELI DAH KANE AMBIK" saya pelik.jadi saya tanye "SIAPA YG AMBIK" suami pun jawab anak kawan die yang SI L tu..die kata kan mase die nak salam PAKCIK N.si L datang kat dia,kata nak cube speck rayban die yang baru semalam saya beli kan.die pakai terus kata x nak bagi semula,suami Nak minta tapi suami kata malu kat kawan die si pakcik N..
Hati saya sangat sakit bile si L wat macam tu..


Lepas tu sabtu baru ni,di rumah pakcik N pulak ada jemputan kawin anak perempuan die yang besar.. saya x dapat ikot sekali sebab anak2 dan saya x sihat,sebelum suami pergi saya pesan kat suami jangan d layan perempuan tu.
Pastu saya x tahu ape yang terjadi kat sana.


Hari isnin ni.suami kerja.fone suami tinggal kat saya.saya silent kan fone die,x lama tu saya ambik fone suami tengok ada 7 kali miss call.saya tengok nama SI L. sy call lah die x angkat,x lama tu die call semula,,saya angkat,,die bagi salam dengan suara yang terlalu gedik,,pastu saya tanye siape ni,,bile die dengar suara saya,die mati kan fone die,saya call die,,die x nak angkat,saya mecej2 pun die x balaz,saya ugut die nak bagi tahu ayah die sebab call2 suami orang. Die tetap x balaz.saya call lagi x nak angkat.last2 saya buat keputusan mecej no ayah die dan bagi tahu pasal anak ny yang call2 suami sy,ayah die x balaz juga,.sy rsa pelik,,selalu ny memang camni,ank die gedik2 pun die wat x tahu jek,,pukul 5 suami balik,,


sy cakap pasl budak pompan tu kat suami,,suami kata biar lah budak2,,dalam hati sy budak2 lagi ke umur 17tahun gedik2.dari hari isnin sy n suami macam renggang sikit d sebab kan budak perempuan ni,hari ni pakcik N dtg kerja,sy x tahu ape pakcik cakp ngan suami sy.td pukul 9 suami rehat suami balik umah bertekak ngan sy,,pasal sy mcj pakcik ngadu pasal anak ny.suami kata kalau x de sebab kan ank2 masih kecik die nk lepas kn sy,n buat haluan masing2. Hati sy sungguh sakit bile suami x bela sy pasal hal ni,suami bermasam muka dgn sy dari td,balik rehat die makan dia langsung x pandang muke sy.

Besar sangat ke kesalahan sy,sy ada hati n perasaan,
Memang patot sy bg tahu pakcik N tentang ank die yg mengganggu suami sy.
Kenape selalu ny bile ada kesalahan sikit akn jd macam ni,,die nk sy merayu melutut baru die maaf kan seperti seblum2 ni,,mase die curang dulu pun sy yg melutut kat die. Sampai kami baik semula..
Kenape nasib sy seperti ini,,ape patot sy buat.
Ank masih kecik..


Ank no1 umur 4 tahun
No2 2 tahun
N paling kcik 1 tahun..
Beri kan sy pandangan tentang kisah sy ni,,
Terlalu buntu sy d buat ny..
Terima kasih



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA umur saya 24tahun dan suami 41 tahun isteri no 4 dan Suami pernah curang ngan sebanyak 4kali bersetubuh ngan pompan lain di rumah saya sendiri pun ada.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top