Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

tiada apa yang harus saya pertahankan untuk hubungan rumahtgga kami...suami boleh di cari tapi anak tiada ganti..

salam...selamat petang admin dan rakan2 krt...1st nak cakap thanks to admin coz admin dah appve mssage saya untuk disiarkan di krt.

..saya mohon admin hide profile saya yer...saya salah sorang rakan yang penah mintak pendapat daripada rakan2 krt mengenai masalah rumahtangga saya yang sedang bermasalah berkaitan saya sedang berpantang kerana keguguran ditampar oleh suami....thanks atas nasihat pendapat rakan2 sume...

pada yang memberi pendapat nasihat yang positive saya telah pun ambik sebagai semangat saya...dan pada negative pulak saya letakkan sebagai sempadan...Alhmdullah setelah membaca pendapat daripada rakan2 krt...saya telah pun mengambil keputusan untuk berpisah dengan suami...tapi pada mula nye suami xnak melepaskan saya secara baik...tapi saya berkeras untuk dilepaskan...saya dah pun failkan tuntutan fasakh pada suami..


.tapi suami xboleh terima dengan tenang dengan tindakan saya menfailkan tuntutan fasakh sehingga kan suami meletakkan syarat sekira nye saya betul2 ingin dilepaskan...suami meminta saya dengan sendiri memberitahu pada keluarga mentua saya yang saya ingin berpisah dengan suami...saya hanya ada keluarga mentua saja...saya pun mengambil keputusan untuk balik ke kampung suami dalam keadaan masih berpantang untuk menceritakan perkara sebenar dan sebenar nye saya ingin berpisah....

suami saya menjadi berang apabila dia tahu saya telah pun menceritakan perkara yang sbenar kepada orang tua suami..suami beranggapan yang saya xkan berani untuk menceritakan dan berhadapan dengan keluarga mentua saya...pada mula nye suami mula menafikan kepada kedua orang tua suami dengan apa yang dah berlaku itu adalah salah faham antara suami dengan saya...tapi saya terpaksa bangkit kuat untuk mempertahankan hak saya sebagai sorang isteri...dan saya telah pun membuat report ke atas suami setelah hospital mengeluarkan surat penyebab hentakkan kuat pada perut saya menyebab kan saya keguguran dan kehilangan anak yang saya kandung selama 5bulan....


Alhamdulilah dengan apa yang saya dah amik tindakkan pada suami...saya rasa tenang...tapi suami merayu dan meminta maaf pada saya untuk berikan peluang kedua dan tarik segala tindakkan yang telah saya amik ke atas suami...dan kini saya merasa satu ketenangan dan telah pun mendapat satu jawapan walaupun saya tahu Allah xsuka melihat hamba nye bercerai berai...tapi lebih baik saya berpisah dari saya  terus kan hidup tanpa rasa kasih dan sayang...malah segala nye telah bertukar menjadi kebencian...

.saya hanya mampu memaafkan suami tapi tidak untuk kembali dan meneruskan hidup bersama suami...sakit dan hancur hati saya x sesakit saya menanggung sakit keguguran kerana kematian...dan lebih sakit saya berpantang tanpa anak di depan mata....kehilangan anak saya lebih sakit daripada sakit ditampar dan harus kehilangan suami..


.dan sekarang tiada apa ysng harus saya pertahankan untuk hubungan rumahtagga kami...suami boleh di cari tapi anak tiada ganti...tq btw pada rakan2 yang telah bagi semangat dan pendapat pada saya dalam krt...tq so much krt...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA tiada apa yang harus saya pertahankan untuk hubungan rumahtgga kami...suami boleh di cari tapi anak tiada ganti... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top