Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Tak Tahan Jiran Selalu Berkemban Depan Rumah

Assalamualaikm warga krt

Kalau sesuai soalan ni untuk dipapar ok la kalau x sesuai xpe..

Dlm kejiranan sy ni kebanyakan cina india..melayu 3 4 kerat je..sy duduk sini dah lame dan biasa jenis jiran kat sini buat hal sndiri..sy pon jenis x kluar sembang2 duduk perap dlm umah..

Cerita nya ade jiran dpn umah sy ni melayu baru pindah..dalam rumah tu dlm 2 pasang suami isteri sbb ade budak kecik kan..tu yg sy nmpak la xtau adik beradik ke ape ke..tu sy x kisah..yg peliknya boleh dikatakan setiap hari jiran sy ni mandikan anak kat dpan rumah..x kisah la nantak dia la..

tp kenapa yg berkemban mandikan anak kat luar rumah kadang tu pkai singlet tali halus dan seluar pendek..sy nmpak x kisah la..kalau laki sy nmpak..pernah jgak laki sy tnya sy xmalu ke pompuan tu pki mcm tu..sy ckp nak buat cmne dh laki dia pon x kisah..udah laki dia siap dok dpan pintu tgok bini berkemban mandikan ank dia x de ke nk tegur..xpaham

Soalan sy mcm mane nak elakkan laki sy nmpak dia mcm tu..xkan sebab kan dia kitaorg nk pndh plak kan..dok sini dah lame..sewa pon murah..xkan la plak sy nak ttup mata laki sy setiap kali nk masuk umah😂😂..camne tu tq admin bg link ye






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Tak Tahan Jiran Selalu Berkemban Depan Rumah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top