Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Suami Penadih Dadah Dan Kaki Pukul , Isteri Tak Sangka Apa Yang Berlaku Terhadap beliau Dengan Abang Ipar Di Luar Jangkaan

Salam..soalan yg saya tanya ni mungkin banyak yg akan memberi komen negative..tp saya nak tanya jugak..saya dah berkahwin,tahun
ke-6,ada 2 anak bersama suami..

permulaan perkahwinan kami memang sangat2 kalau boleh saya katakan disini,sangat teruk..dengan suami sy penagih dadah sbb sblm kawin sy tak tahu pun..kami berkawan dlm 9 bulan shj dan terus kawin..hampir setiap hari masa setahun pertama saya jadi mangsa pukul,mangsa fitnah dia,dan mcm2 lagi yg dibuatny dkt sy masa tu..nak dijadikan cerita,sy ada seorang abang ipar,yg mana selama kami berkahwin dia selalu menolong sy dalam bab2 duit,belanja bulanan&barangan anak..


sampaikan kos bersalin sy pun dia yg tanggung..jadi,dalam diam hati sy terpaut dek kerana kebaikan abg ipar..yes,sy tahu dia hanya menjalankan tanggungjawab sbg abg,yg mana suami sy shgga sekarang tak berubah..kadang2 sy tertanya jugak dlm hati,knp sy tak ditemukan dgn abg ipar dahulu sblm berkawin?!saya buntu..dengan hari2 kena menghadap muka abg ipar,yg mana hati sy semakin hari semakin menaruh rasa kpd ny..mungkin krn sikapny yg terlalu mengambil berat kpd sy dan anak2..

persoalan disini..ada tak cara utk buangkan rasa suka kat seseorg?suka yg berlebih2..sbb saya takut,saya makin menaruh hati kpdny..abg ipar single lagi..sehingga skrg dia menjaga kebajikan sy dan anak2,suami sy??biarlah dengan dunia ny sendiri..😞-KRT






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Suami Penadih Dadah Dan Kaki Pukul , Isteri Tak Sangka Apa Yang Berlaku Terhadap beliau Dengan Abang Ipar Di Luar Jangkaan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top