Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya sangat yakin yang majority jantan yang tengok gambar kat bawah tu tak baca pun apa yang ditulis ni.

Saya sangat yakin yang majority jantan yang tengok gambar kat bawah tu tak baca pun apa yang ditulis ni.

Saya bukan FL..... tak layak pun nak jadi FL. Tak cukup cantik. Saya gemuk, pendek, buncit dan lemak berlipat sana sini. Tapi saya suka fun. 16th Dec ni nak check in.... niat nak nakal mmf/mmmf tu ada. Tapi.... ada ke "jantan" yang ada chemistry dengan kita orang?
Oleh kerana saya ni bukan FL..... maka saya rasa saya lebih berhak lah pilih orang yang saya rasa selesa untuk jumpa n ehem ehem. Bak kata Nuar N Sue..... "My pussy, My rules".

Tapi biasalah.... bila kita kata kita ni open minded.... banyak la golongan jantan desperado yang berfikir yang kita ni kena kangkang je bila mana mana jantan nak hulur batang. Not that easy man...... "My pussy, My rules"

You guys ada cita rasa juga kan. Pompuan gemuk cam saya pun ada juga. Jadi ni ciri yang yang saya suka.... Dalam list tu nanti tak akan ada sebut pasal saiz batang.... sebab saya lebih mementingkan perwatakan. Attitude is very important. (Tapi jgn la 3 inci.... saya ni gemuk. Kesian saya tak rasa apa)
1. Malay..... its preference not racist ok

2. 40an keatas..... saya prefer umur hampir sebaya atau lebih dari saya. Muda 5 tahun masih acceptable. Rasa cam ada jugak yang mengaku tua nanti.
3. Area KL/Selangor.... orang Utara, Selatan, Timur, Sabah Sarawak tu takyah la. Masa saya post baru ni... lebih separuh luar KL. Awek2 area you lagi slim n comel dari saya. Takkan lah tak ada yang open minded.
4. I prefer orang yang lebih tinggi dari saya.


5. Tak kurus sangat n tak gemuk sangat. Saya ni sangat gemuk.... kalau kurus.. macam tak terasa orang atas saya. Kalau gemuk.... susah la nak ejas. Saya pun dah gemuk n buncit
6. Tidak menipu..... I tak kisah u ada bini ke tak. Bukan nak ngurat u pun. Nak pakai je.... he he. Pengalaman saya.... lelaki banyak menipu pasal saiz, umur, status. Awal awal boleh lah menipu, andai jumpa..... yang menipu tu tak merasa la. Bye bye.


7. Gambar.... yang mana gambar profile dia yang guna gambar orang lain or gambar binatang or apa apa jua, ready lah gambar ya. Zaman phone semua ada camera ni..... alasan tu tak laku dah. Walau pun saya ni surirumah.... saya tak lah bendul or bodoh sangat. Saya ni adil... orang kasi gambar dia, saya kasi gambar saya. Kalau yang sexy...... hmmmm. U nak tengok gambar I... U tunjuk lah diri.
8. Yang mana mana nak join tu tapi dah memang tahu tak boleh keluar malam, tak payah la ya. 


9. BBWLover. I prefer a BBW lover.... bukan a pussy lover. If u are not a BBW lover, better not.
Nanti terkejut tengok pompuan gemuk bogel.... lansung bird cannot fly.
10. I don't meet people alone. I will go with my Che Abang. I don't give my number.... letih tak kira masa orang dok ajak nak fonsex. And we don't meet terus kat hotel ya..... kena la teh tarik dulu ya. I have many friends in FB..... if none of them know u, I tak jumpa jugak.


Sorry ya.... rules banyak sangat. Ianya untuk keselamatan saya jugak ya. Take care.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya sangat yakin yang majority jantan yang tengok gambar kat bawah tu tak baca pun apa yang ditulis ni.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top