Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

mak mertua ku yang ego dengan bangganya mengatakan aku ‘MANDUL’ , tidak mampu memberi mu cucu tapi sebenarnya

Assalamualaikum KRT,
Syukur kepada Allah segala perit, hinaan, cacian, sakit di pukul, tendang, tampar, pengsan tanpa di peduli, dgn egonya lelaki brgelar suami



 ketika dulu melafazkn cerai , bukan talak satu or 2 tapi 3 sekaligus… Wahai bekas mak mertua ku yang ego dengan bangganya mengatakan aku ‘MANDUL’ ,

 tidak mampu memberi mu cucu, engkau hina aku, engkau haramkn aku memanggil mu ‘MAK’ Tanpa rasa belas kasihan engkau izinkn ank mu berkhwin lain,

 dgn bangganya engkau mau aku bercerai, salah ka aku menegur ank mu yang berrzina ketika aku tiada, salahkah aku menegur ank mu yang minum air syaitan, salahkah aku memohon di lepaskan, hanya tuhan yang tahu bagaimana sakitnya ku rasa….

 Ya 6 tahun ku mengenali keluarga mu, 6 thun sakit nya, 6 tahun brsabar … sekelip mata 2012 segalanya brkecai aku dibuang bagai sampah, akhirnya kita jmpa di mahkamah, dpt ku lihat keegoaan mereka,

 ku gagahkn diri melangkah masuk dan keluar mahkamah tanpa setitis airmata, makin engkau menjauh ,bersyukur makin aku mendekati Allah..


Allah itu maha kuasa, aku tau sebaik-baik perancangan Mu trhadap ku, 2016 engkau hadirkn aku Jodoh, takut utk brkhwin, takut utk lalui alam rumah tangga, takut zuriat tidak akn ada, namun jodoh telah tertulis….



 Lelaki yg benar2 berbeza, pegangan Agama yg sentiasa menyedarkn ku, kluarga mertua yg sgt baik, usia perkhwinan 2 bulan … Ya Allah engkau hadirkn aku hadiah paling berharga, aku menangis sepuasnya, 

sujud syukur, engkau berikan aku zuriat, ‘POSITIF’ perasaan yg paling brharga., bukan seorg engkau hadirkn tapi 2 denyutan jantung..Ya Allah , Ya Allah , Ya Allah besar kuasa Mu… Aku maafkn siapapn yg prnah mengkhianati dulu, .


. benarlah kata org kembali la ke Pencipta nescaya ada sinar sebalik kesakitan
#Doakn segalanya selamat lahir ke dunia ank soleh & solehah #Baby Twin 30w
#Doakn Ex suami juga ada zuriat sendiri (Lepas cerai, dia brkhwin 2 kali , namun sehingga kini tiada zuriat).



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA mak mertua ku yang ego dengan bangganya mengatakan aku ‘MANDUL’ , tidak mampu memberi mu cucu tapi sebenarnya . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top