Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Kepada syaithon2 yang bawak citroen kuning #PHE7, aku xdak kata2 manis atau doa yang baik2 untuk hampa. Aku doakan hampa terlibat dalam kemalangan dahsyat

Syaithon jalanan
Lokasi : sebelum tol Seremban PD arah selatan


Kepada syaithon2 yang bawak citroen kuning #PHE7, aku xdak kata2 manis atau doa yang baik2 untuk hampa. Aku doakan hampa terlibat dalam kemalangan dahsyat, hampa terseksa dan mati sementara tunggu ambulans yang mai nak rescue hampa sebab stuck dalam jem, berpunca daripada spesies2 macam hampa yang suka potong ikut emergency lane.

Aku dah nampak syaithon2 ni dok potong ikut emergency lane, so aku pun masuk sikit ke kiri sebab nak blok depa. Syaithon2 yang rasa champion ni potong ikut sebelah kanan aku, then himpit aku ke kiri sampai hampir terbabas. Ya depa memang champion.
Aku bukak tingkap dan lantas menghadiahkn jari tengah kepada depa. Disebabkan depa champion, depa bukak tingkap dan siap sound aku balik "Dia plak mental lebih.Malu la kat bini kat sebelah tu bro!"

Syaithon@pembunuh, ya aku memang mental dengan perangai pembunuh2 macam hampa. Disebabkan syaithon2 macam hampa la abang bob dengan adik alam iqbal xdapat diselamatkan dalam kemalangan bulan jun lepas. Malu dengan bini aku?seriously bro? Hampa yang patut malu kot. Keta dah mahai, pakai dah smart tapi perangai mengalahkn orang yg xdak pendidikan.

Sapa2 yg knai syaithon@pembunuh ni tlg smpkn salam jari tengah aku kt depa. Kalau blh tag nama depa sekali, teringin sgt aku nk berkenalan dgn depa.
#PHE7
#JPJ #PDRM #pejuanglanekecemasan



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Kepada syaithon2 yang bawak citroen kuning #PHE7, aku xdak kata2 manis atau doa yang baik2 untuk hampa. Aku doakan hampa terlibat dalam kemalangan dahsyat. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top