Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Che Ta memberitahu banglo tersebut bernilai RM 5 juta, proses ubah suai pulak dikatakan menelan jumlah RM 1 juta.-RIAK



Alahaii.. Semua benda nak diberitahunya.. Harga pakaian dalam tak nak pulak diberitahu yer?? Mana lah tu harga pakaian dalam lebih mahal daripada harga sebuah beg tangan berjenama?? Hahhaa.. 


Siapa yang tak kenal dengan pelakon dan ahli perniagaan Rozita Che Wan atau lebih terkenal dengan gelaran Che Ta ni kan..

Che Ta memang terkenal dengan sikap menunjuk-nunjuk, suka menunjuk gaya hidup mewah yang dimiliki olehnya.. Macam dia seorang jer yang kaya! U’olls masih ingat tak Che Ta pernah muat naik gambar rumah banglo baru dia, baru-baru ni?? Gambar tu telah menarik perhatian ramai..

Terbaru, Miss tengok timbul kembali isu pasal rumah banglo yang terletak di sebuah kelab golf di Kota Damansara, bila ramai dok berteka-teki mengenai harga banglo tersebut.. Ada yang mengandaikan harga banglo tu lebih daripada RM 3 juta lebih u’olls..

Bila perkara ni menjadi bualan hangat, tuan punya rumah berkenaan tampil memberitahu harga yang sebenar.. U’olls nak tahu harganya?? Miss dengar Che Ta memberitahu banglo tersebut bernilai RM 5 juta, proses ubah suai pulak dikatakan menelan jumlah RM 1 juta..

Che Ta kononnya mengeluarkan kenyataan ni kerana tak nak orang lain mempertikaikan lagi harga banglo tersebut.. Tak boleh blah lagi tu, bila Miss dengar Che Ta sebenarnya tak nak beritahu harga sebenar banglo tu, kononnya tak nak digelarkan sebagai riak..

Ek’eleh.. Che Ta tak tahu ke sebelum ni pun memang dah ramai menggelarkannya sebagai artis riak bila tengok dia dok tayang kemewahan yang dimilikinya?? Tak nak beritahu konon, entah-entah dalam hati dah tak sabar-sabar nak beritahu harga banglo tersebut.. Huh!! – Misshana/Utaranews


https://utaranews.wordpress.com





















Labels: hiburan

TERIMA KASIH SUDI BACA Che Ta memberitahu banglo tersebut bernilai RM 5 juta, proses ubah suai pulak dikatakan menelan jumlah RM 1 juta.-RIAK. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top