Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

adakah saya ambil tindakan bodoh untuk bercerai denagn suami gara-gara ibu mentua tak adil dengan cucunya

Mintak admin siarkan soalan saya tanpa dedahkan identiti...
Salam admin dan semua pembaca...Disini saya nak mintak pendapat...

Saya berkahwin dengan seorang duda & dia mempunyai anak2...Usia perkahwinan saya dengan dia selama 4 tahun & telah mendapat seorang ansk perempuan...
Suami adalah seorang suami & bapa yang baik & penyayang...
Tapi yang buat saya kecewa adalah ibu mertua saya..


Tak di nafikan ibu mertua seorang yang berduit..mempunyai kereta & rumah yang besar..itu sy tak kisah sebab rezeki masing2 kan...tuh pon atas usaha& penat lelah dia..


Yang betul2 buat saya kecewa sekarang ni adalah kenapa ibu mertua saya tak pernah berlaku adil terhadap cucu2 dia..Saya terasa hati dengan tindakannya...Contohnya macam sebelum2 ni..Anak2 tiri saya di belikan ibu mertua macam sedangkan anak saya bersama suami tak dapat sebegitu...Sedangkan saya yang jaga makan minum anak2 tiri saya..


Dari segi pelajaran dan agama semua saya titikberatkan..Dan saya anggap mereka macam anak kandung saya...Apa yang saya belikan anak kandung mesti saya belikan anak2 tiri saya jugak..Bawak mereka berjalan holiday semua klu ada masa dan duit...Saya tak pernah berkira..

Tapi bila setiap kali ibu mertua saya tak adil dengan anak saya , saya sungguh kecewa..Sangat2 terkesan kat hati...Padahal anak saya bukanlah anak luar nikah..Darah daging dia jugak..Cucu dia jugak..Kenapa dia mesti buat anak saya macamtu..


Contohnya raya yang lepas ni,, anak2 tiri di belikan baju raya sedondon tapi anak saya tak ada..Tapi saya tetap belikan anak2 tiri baju raya yang sama dengan adik mereka..


Dulu2 anak2 tiri dapat rantai & gelang emas tapi anak saya tak dapat..Sampaikan saya bergaduh teruk dengan suami saya pasal ni..Kenapa ibu mertua tak pernah berlaku adil terhadap cucunya..


Kadang2 saya terfikir untuk tarik diri dari keluarga ni & berpisah dengan suami kerna saya tak tahan tengok saya diperlakukan macam ni sentiasa...
Nak kata saya tak layan mertua & adikberadik suami dengan elok tak ada plk..Setiap mggu pergi ke rumah mertua..Setiap kali ada besday / kenduri saya tak pernah kedekut hulurkan apa2..Walaupon bukan dari segi wang ringgit tapi saya hulurkan tenaga...


Saya nak minta pendapat semua apa yang perlu saya buat..Saya dah tak bole nak fikir apa lagi..Saya sekarang tengah menunggu jabatan agama buka untuk failkan penceraian..Saya tak kuat lagi nak hadapi & lihat apa yang anak saya kena...Mohon jangan kecam..Sy tgh bersedih skrg ni...Terima Kasih & Assalamualaikum...




Info Paling Meletop:

Faraj Gadis Melayu Terkoyak Dikendurikan Lelaki Afrika

Video Pelajar Perempuan Sekolah Rendah Dikendurikan Beramai-ramai

Video Besar punya Saiz Negro Bila Masuk Dalam .......

Video Bini Orang Kena Kendurikan Beramai-Ramai

50 Gambar Bogel Guru Wanita Sekolah Menengah Tersebar


Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA adakah saya ambil tindakan bodoh untuk bercerai denagn suami gara-gara ibu mentua tak adil dengan cucunya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top