Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami fulltime on9 .alhamdulillah dari belum kahwen lagi dia berjaya beli rumah dan kereta dengan bermodalkan dropship dulu




Askum admin dan ahli2 KRT...tolong hidekan nama saya..saya hanya nak kongsikan kisah hidup saya..saya sudah 2 tahun berkahwin dan mempunyai seorang anak...suami saya berkerja dari rumah iaitu bisnes on9..

dari zaman bujang lagi itulah perkerjaan dia..fulltime on9..daripada dia buat dropship sikit sampai lah sekarang dia boleh buat stock dia sendiri...masalah sekarang ni..orang sekeliling anggap bisnes on9 ni bukan satu kerja..diorang cakap duduk saja la..goyang kaki la kat rumah..

saya memang fulltime housewife dan bantu suami buat bisnes on9 jugak..apa yang suami saya ada stock saya jual..tapi melalui 0n9...tapi suami jew yang fulltime buat on9 ni...alhamdulillah dari belum kahwen lagi dia berjaya beli rumah dan kereta dengan bermodalkan dropship dulu...sampailah sekarang memang 100% perbelanjaan rumah suami yang taggung..saya memang tahu perkerjaan dia dari sebelum kami kawen lagi..bagi saya xda masalah.

.selagi dia boleh jaga saya dengan baik saya akan terima dia..dia memang suami yang baik..disebabkan dia banyakkan habis kan masa dekt rumah dia banyak membantu saya untuk meringan kerja2 rumah..segala nafkah zahir saya xpernah kurang..dia akan beli dan bagi duit tiap2 bulan pada saya..tapi saya kecil hati bila orang cakap suami saya xkerja..goyang kaki..pemalas la...tambah2 pula orang yang bercakap tentang kita adalah adik beradik kita sendiri

.disebabkan kerja suami saya ni kadang2 sy rasa malas nak berkunjung ke rumah saudara mara,kenduri kendara,diorang buat endah xendah saja dengan kami..salahke kalau suami sebagai ketua keluarga cari nafkah buat fulltime on9??xda nilai ke kerja tu kat mata orang2 sekarang ni??hina sangat ke...maya sangat ke kerja on9 tu..tapi duit xmaya pon....haish!!



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA suami fulltime on9 .alhamdulillah dari belum kahwen lagi dia berjaya beli rumah dan kereta dengan bermodalkan dropship dulu. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top