Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya Tak Puas Nafkah Zahir Dan Batin Dari Dia

Saya seorang isteri berumur 25tahun . . Dan suami pula berumur 37 tahun . . Perkahwinan kami dah hampir 7 tahun dan ade anak 2org . Masalah saya macam nie . . Mase sebelum kawin , saya pernah cakap dengan hubby yang saya nak kerja . So , dia pun kata OK . Tapi lepas jer kawin , dia ingkar janji pula . Dia x izinkan saya bekerja . daN suruh fokus jaga anak2 dan keluarga .

 Suami pun gaji dia xde lah seberapa sangat 3k sebulan . Sume habis buat bayar bil dan belanje umah , bagi kat parents dia . Yang tue saya x kisah . Sebab memang tanggungjawab dia . Tapi yang saya x puas bila duit yang dia bagi saya pun dia nak pakai . Dia bagi saya rm150 sebulan . . Duit saya selalu habis ke tempat dia jer. saya cuma pakai rm40 buat beli data internet . 

Dah tue , selama kami kawin hampir 7 tahun nie , suami langsung tak pernah solat , puasa . . Solat jumaat pun x pernah langsung . Sekali pun x pernah . Dia beriya suruh saya solat , mengaji . Saya buat . . Tapi bila saya suruh dia pula ikut solat dan puasa , mula merajuk xnak tegur saya . . Dah tue kerja umah nie pun sume saya yang buat . Nak basoh anak berak pun dia marah2 . 

Yang dia nak , balik kerja , terus tebongkang depan tv dengan fon dia sekali . Senang cerita saya nie tak puas dengan nafkah ZAHIR BATIN dari dia . . Saya pernah dengar kat tv , nafkah batin bukan setakat pasal sex jer . Tapi harus dengan belaian kasih sayang . . Dia tak , bila kita nak dekat sikit , mula lah dia kata saya nie mengada2 lah , dia penat lah . . 

Hari ahad klu dia x kerje , seharian suntuk tue lah juga dia asyik ngadap tv jer . . Anak2 mengamuk pun saya yang settlekan . Masak , bagi makan , basoh anak berak , basuh pakaian , jemur pakaian , kemas umah SEMUA SAYA ! Kadang jeles bila tengok orang lain yang dapat laki tau tolong bini kat umah , belai2 isteri . Saya nie tak , kadang di maki hamun . . Di sindir2 . . 

Ansk mengamuk , kejap2 nak maki . . Bila keluarga saya susah , dia xnak tolong. Tapi bila keluarga dia yang susah , laju jer dia tolong , saya x halang pun . . Kadang saya malu dengan family . . Tahun lepas , saya dah minta cerai kat dia , sebab dah x tahan sangat dengan baran dia HIGH LEVEL tue . . Tapi dia xnak . . Katanya , klu cerai anak2 tue dia ambil . .

 Saya tiap malam berendam dengsn air mata .. penat laa hidup macam nie . Hidup membujang lagi bagus xde fikir pasal laki lagi . . Nak minta sayang dengan suami sendiri pun susah nak dapat . . Mohon kawan2 tolong saya . Patut ke saya minta cerai kat dia ? Dah macam2 cara saya ikhtiar supaya dia berubah . Tetap x jalan juga . . Saya buntu . Mohon jangan kecam saya 😢😢😢😢

krt



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya Tak Puas Nafkah Zahir Dan Batin Dari Dia . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top