Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Vagina Isteri Terkoyak Disebabkan Penis Suami Terlalu Besar Dikejarkan Ke Hospital Untuk Rawatan

Satu kes di mana vagina isteri terkoyak dan cedera terpaksa di kejarkan ke hospital setelah bersetubuh dengan suami yang memiliki ukuran penis yang terlalu besar.

Kejadian yang berlaku di Coyoacan, Mexico itu di katakan berlaku selepas pasangan itu melakukan hubungan seks selepas perkahwinan mereka berlangsung.

Namun, selepas beberapa minit mereka bersama, isterinya meraung kesakitan akibat saiz penis suaminya terlalu besar dan telah menyebabkan isterinya pengsan, kata suaminya itu.

Selepas kejadian itu, isterinya itu telah di kejarkan ke hospital dan pihak hospital mengesahkan vagina isterinya mengalami kecedaraan dan terkoyak akibat daripada hubungan seks mereka itu.

Salah satu mitos yang di yakini banyak orang, khusunya mereka wanita yang berusia muda adalah kemaluan lelaki yang besar dapat membuat hubungan mereka akan menjadi lebih menarik dan memuaskan.

Kononya mereka percaya sensasi yang dirasakan jauh lebih nikmat, padahal dalam faktanya banyak wanita yang tertipu dengan kepercayaan itu dan pada akhirnya tersiksa dengan ukuran penis pasangannya yang terlalu besar.

Hingga hubungan intim menjadi satu keterpaksaan yang mahu tidak mahu harus di lakukan dan ingin segera cepat selesai karena kesakitan.

2 VIXGO percuma power brutal

Ramai sebenarnya wanita yang sudah menikah mengakui jika saat penis berukuran besar masuk mereka bukan merasakan kenikmatan malah sebaliknya, dengan sakit yang luar biasa akan membuat semangat hubungan intim menjadi hilang.

Beberapa pakar juga menjelaskan meskipun liang vagina wanita memang di ciptakan dengan bentuk elastis dan mengikut ukuran penis, namun vagina juga memiliki batas tertentu untuk menahan rasa sakit jika ukuran penis terlalu besar.

Ramai lelaki berpikir jika memiliki penis besar adalah simbol kejantanan yang tangguh, tapi sebenarnya ke elastisan vagina wanita sebenarnya bukan untuk itu, akan tetapi di peruntukkan bagi proses persalinan dan bukan untuk sensasi kenikmatan hubungan intim suami isteri.

Pakar menyarankan kepada isteri yang memiliki suami dengan penis besar agar melakukan pemanasan sebelum berhubungan intim.

Pastikan pelumas didalam vagina bisa membuat penerimaan yang lancar untuk mengurangkan rasa sakit,jika hal ini tidak berhasil cobalah meminta bantuan doktor pakar untuk mendapatkan solusi.

Kepada lelaki, perlu mengambil berat tentang fakta ini, cubalah anda memahami perasaan pasangan anda, biarlah saiz seperti burung pipit yang penting berkicau sampai azan subuh.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Vagina Isteri Terkoyak Disebabkan Penis Suami Terlalu Besar Dikejarkan Ke Hospital Untuk Rawatan . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top