Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Pihak saya tidak akan bertanggungjawab terhadap kesihatan anda dengan sebarang pemakaian produk tiruan daripada kedai - kedai diluar sana.

Pihak saya tidak akan bertanggungjawab terhadap kesihatan anda dengan sebarang pemakaian produk tiruan daripada kedai - kedai diluar sana.
Untuk makluman pengguna.

Saya dan kakitangan tidak pernah sesekali membekalkan mana - mana produk jamu - jamu buatan saya sendiri ke kedai - kedai mahupon pemborong.

Matlamat pembuatan jamu - jamu saya adalah untuk membantu mereka yang mempunyai masalah wanita bukan untuk perniagaan.
Maka,

Jamu - jamu saya dibekalkan bersama - sama dengan ilmu perbidanan supaya jamu dapat memberi khasiat kepada pengguna.

Sesiapa yang telah menggunakan produk tiruan dan mendapat kesan sampingan yang negatif,

Saya memohon anda membuat report polis dan bawa kemahkamah untuk pengadilan kesihatan anda.


Jika anda mendakwa kedai atau individu yang menjual produk tiruan jsd, pihak saya akan membantu anda untuk membayar yuran guaman diantara RM6,000 - RM15,000

Dan tuntutan saman atau ganti rugi yang anda tuntut dari pihak penjual untuk kesihatan anda, duit itu adalah milik anda 100% ( tuntutan saman kesihatan boleh dibuat diantara RM100,000 ke RM500,000 melibatkan Rahim dan Faraj wanita )
Dan kami juga boleh menyediakan peguam secara percuma kepada anda untuk membuat tuntutan tersebut.


Untuk Maklumat pengguna, Jamu Pengantin Dara keluaran homemade saya. Sekarang ini tidak dapat dibekalkan sejak bulan jun 2016 kerana kehabisan stok. Dan pihak kami masih dalam proses untuk pembelian barang mentah. Dan bakal dipenuhi tempahan selepas pertengahan tahun 2017 itu pon bergantung kepada bekalan bahan mentah dan order dari pengguna yang memerlukannya.
Disini kami menegaskan,


Original homemade memang tiada bekalan, dan bekalan di hentikan sejak jun 2016.

Saya berharap pengguna berhati - hati ketika cuba membeli produk ini.
Perhatikan perbezaan produk digambar.
Terima kasih.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Pihak saya tidak akan bertanggungjawab terhadap kesihatan anda dengan sebarang pemakaian produk tiruan daripada kedai - kedai diluar sana.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top