Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Kisah Benar Gadis Jadi Ular Selepas Bersetubuh Dalam Hotel Mewah

Layaknya kisah di sebuah filem seram, seorang gadis berubah menjadi ular besar setelah bersetubuh. Bagaimana kejadiannya?

Peristiwa iini berlaku di sebuah hotel di Eket, Nairobi, Kenya.Seorang mahasiswi dari Universiti Nairobi, Kenya berubah menjadi ular besar beberapa minit selepas bersetubuh dengan seorang lelaki.

Dipetik dari buzznigeria.com, malam itu


 seorang lelaki berumur merancang menghabiskan malamnya dengan wanita. Di sepanjang jalan bandar, ia bertemu dengan seorang wanita. Kedua-duanya memutuskan pergi ke hotel.

Mereka menuju ke bar dan si wanita memilih minum anggur merah. Setelah minum, mereka masuk ke bilik.

  Menurut pengakuan si lelaki, gadis itu berpesan kepada dirinya agar tidak menyentuh kepalanya selama bersetubuh. Perempuan itu mengaku kepalanya sedang sakit. Namun pada masa bersetubuh, tiba-tiba tubuh wanita itu menggeliat di tempat tidur. Lelaki separuh baya itu menikmati aksi wanita tersebut.


Begitu selesai dan bangkit dari tubuh wanita itu, lelaki berumur melihat keanehan. Tubuh wanita itu tiba-tiba berubah menjadi ular. Lelaki itu terus melompat dan lari terbirit-birit melalui tingkap tanpa sehelai pakaian.

Sebagai tindak balas kepada berita itu, pihak berkuasa Universiti Nairobi memberi peringatan tegas kepada setiap mahasiswi agar mengelakkan orang asing agar peristiwa itu tidak berulang lagi.


 Pada masa ini pihak keselamatan setempat sedang mencari orang yang disyaki bersetubuh dengan wanita itu.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Kisah Benar Gadis Jadi Ular Selepas Bersetubuh Dalam Hotel Mewah. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top