Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

terima kasih suamiku kerna kau hidangkan kebahagianku dengan maki hamun,sepak terajang dan caci sepanjang perkahwinan kita




Salam..tolong hide profile..


Saya nak mintak pendapat..suami saya panas baran, suka maki2 & tengking bile saya wat salah kecik, dan suka sepak barang2 seperti almari, katil, tv dll..banyak barang2 rumah dah pecah sebab dia bila marah mesti akan lepaskan kat barang2...


dia selalu tengking & maki saya depan anak2...anak baru umur 1 tahun..saya duduk dengan mertua, selalu dia marah saya then orang tua dia masuk campur & mesti menangkan anak dia..

kot mana saya yang dipersalahkan...suami cakap kat orang tua dia yang saya ni kurang ajar & suka melawan padahal saya menjawab sebab nak pertahankan yang saya xsalah..mertua pun macam xsuka saya seolah2 saya penyebab anak dia jadi baran..family dorang dari dulu memang suka maki2 dan suka bergaduh...bantulah saya,, 

saya sedih tiap kali kena tengking..kesian kat anak saya...untuk pengetahuan semua, husband saya bukan setakat panas baran, tapi xpernah bantu saya wat kerja rumah, sume saya yang buat seolah2 saya ni macam hamba dia...saya dah letih dan asyik makan hati hidup dengan dia...apa perlu saya buat?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA terima kasih suamiku kerna kau hidangkan kebahagianku dengan maki hamun,sepak terajang dan caci sepanjang perkahwinan kita. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top