Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Hanya tuhan saja yang tahu betapa sakit nya hati bila suami ada orang lain janda yang berusia 55 tahun

 




Hanya tuhan saja yang tahu betapa sakit nya hati bila suami ada org lain...janda yang mati laki atau kna cerai umo 55 ujud dalam hubungan sy n somi...


mati2 tak mgaku kenal.jantan ckap xknal yg betina pun ckap xknal tapi ingat aku ni bodoh n pekak...penah laki aku ni bca mesej smbil aku curi tgk konon nk pinjm duit...col laki tengah malam ber i u...


bila aku col balik nom betina tu ckap xknal..jantan n betina sama pnipu...bila laki aku kuar je hati aku sakit sbb sblm ni dapat tahu dia slalu bawa btina tu kuar..tayang sana sini masa aku pantang ank no3.umo jantan bru 35..banyak kali naik tangan kat sy kerana betina tua tu...


bila aku cakap kata aku buat cerita padahal rmai orang da necakap..cuma bukti gambar je aku xdapat aku..sekarang ni jantan ni kuar entah mana pergi...aku lock pagar bagi dia mreput nanti kat luar...aku nak cari betina setan tu duduk mana...alahai geram hati ni...nak je aku simbah asid kat betina jalang ni...

ssape yg dok area cheng melaka...meh pakat bagi cari siapa empunya no fon ni..bagi tahu kat sy...perampas tua xsedar diri..ada hati nak jantan muda sedangkan dah tahu jantan ni ada ank bini..

.pangkat nenek monopos pun masih mgatal lagi...ni nom betina tua tu 01236...perampas laki orang siap ikut jantan main badminton dgan jantan ramai...ape nak pangil tu emak ke nenek..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Hanya tuhan saja yang tahu betapa sakit nya hati bila suami ada orang lain janda yang berusia 55 tahun. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top