Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Semua gara2 gadjet dan alam maya seperti fb dan wasap. ape yang saya perasan suami saya selalu leka dengan benda tu nak dibandingkan saya.





Assalam admin n warga krt.


saya saja nak kongsi kisah saya malam tadi. Semua gara2 gadjet dan alam maya spt fb dan wasap. ape yg saya perasan suami sy selalu leka dengan benda tu nk dibandingkan saya. Malam td suami balik lambat dekat pukul 12 lebih. saya pun da tidur. Saya sedar2 je suami sibuk dengan fb n wasap dia.


 saya pun biase je, n tak pikir bukan2. kebetulan masa saya tengok dia baca fb, tiba2 ade wasap masuk kt hp dia. Nama perempuan yg mesej dia. Saya pun rampas la nk tengok. Masa tu sudah pukul 1 pagi, mesej tu berbunyi, nanti wife tak marah ke mesej. perempuan tu mcm risau. Yg saya pelik, mesej sebelum tu sudah dipadam. suami saya cakap itu kawan sekolah dia. 

dia pun da kawin n ada anak. saya pelik kenapa suami saya padam mesej sebelum itu, kenapa perempuan tu mesej tengah2 malam n suami pompuan tu tak marah ke.. suami saya terus mcm nak tak nak je layan saya. kami start bergaduh pasal hal ini. tiba2 suami saya ckp perempuan tu janda. lagi la saya naik berang. bila saya suruh dia pilih antara saya dan janda tu. dia diam. dia tak nak jawab. sy sedih sgt sbb sy sedang mngandungkan ank dia skrg, dia buat mcm tu,.. dia salahkan saya sebab sy ni mcm budak2..

 dia langsung taknak pujuk saya. tiba2 dia terus packing baju nk keluar rumah tanda tak puas hati dengan saya. ntah mcm mana angin dia naik, dia pecahkan hp dia dengan tukul. saya terdiam tengok dia mcm tu. sbb sy tahu dia nk beli hp tu pun susah payah kumpul duit gaji walaupun hp tu murah.. 

dia ckp lepas ni da tak payah gaduh pasal benda nie. biar takde gadjet. dia lebih pilih saya daripada nk bgaduh pasal fb atau wasap. saya pun taknak rumitkan keadaan. saya pun diam. saya pendamkan tentang janda tu. masih menjadi persoalan sampai sekarang.... pasal hp suami yg pecah tu buat saya jadi serba salah.. mmg pasal HP kita boleh bergaduh, tapi saya taknak sekat dia daripada anti sosial atau buta It. cuma saya harap suami saya tak terlalu lalai dengan fb dan wasap smpi lupa siapa di sisi dia.
TQ sudi membaca.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA Semua gara2 gadjet dan alam maya seperti fb dan wasap. ape yang saya perasan suami saya selalu leka dengan benda tu nak dibandingkan saya.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top