Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Video Skandal Pengetua Sekolah Dan Guru Wanita Tersebar, Berikut Kenyataan Dari Kementerian Pendidikan Malaysia

Dalam video berdurasi kira-kira lapan minit, seorang wanita bertudung, dipercayai seorang guru, dilihat bermesra dengan seorang lelaki pertengahan umur yang dikatakan pengetua sekolah di dalam sebuah bilik pejabat.

Susulan penyebaran video itu, satu siasatan akan dijalankan untuk mengetahui kesahihannya selepas video tersebut mula disebarkan oleh seorang pemilik akaun Facebook menggunakan nama Jones Jangkat, 15 September yang lalu.

Dalam kapsyennya, Jones menyatakan kedua-dua mereka adalah guru dan pengetua.

Bagaimanapun, identiti kedua-dua individu itu tidak dapat dipastikan. Lokasi dan tarikh video itu diambil juga tidak jelas.

Video Viral Guru Bercumbu Fitnah – KPM

Kementerian Pendidikan menafikan penglibatan guru dalam video viral menerusi media sosial ini.

Menterinya, Datuk Seri Dr Mahdzir Khalid berkata, siasatan mendapati pelaku dalam video berkenaan bukan guru dan tidak melibatkan institusi di bawah KPM.

“KPM akan terus melakukan siasatan bagi mengenalpasti watak-watak utama dan lokasi sebenar kejadian,” katanya yang dikongsi dalam laman Facebook.

Netizen turut menyatakan, perkongsian video tersebut memberikan tanggapan negatif kepada imej seorang guru dan fitnah.

Aksi intim dua individu dipercayai dirakam oleh lelaki dalam video berkenaan dikritik netizen kerana melakukan perbuatan tidak bermoral.

Rakaman dipercayai dibuat lapan tahun lalu di pejabat salah sebuah ladang di Segamat, Johor.sentiasapanas.com



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Video Skandal Pengetua Sekolah Dan Guru Wanita Tersebar, Berikut Kenyataan Dari Kementerian Pendidikan Malaysia. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top