Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

”Saya tak pernah terbayang awak akan tinggalkan saya secepat ini,awak cakap semalam kita jumpa lagi ye”



Lelaki Baru 3 Minggu Kahwin Maut Digilis Lori |”Saya tak pernah terbayang awak akan tinggalkan saya secepat ini,awak cakap semalam kita jumpa lagi ye” Itulah luahan seorang isteri yang baru saja kehilangan suaminya Syahmi Shafee 28 tahun maut digilis lori dalam kemalangan jalan raya di  di subang pagi  tadi.

Menurut informasi yang di himpun mangsa yang berasall dari pada kuantan baru saja melangsungkan perkahwinannya pada 3 minggu lalu yang berlangsung pada 27.08.2016.

Isteri arwah berkata dia tidak menyangka bahwa mereka berjumpa dalam keadaan seperti ini,baru sehari dia kehilangan suaminya tercinta dia sudah merasa rindu,macam mana saya nak jauh untuk seumur hidup ini,katanya sayu.





Lebih sayu apabila tarik kematian mangsa sama dengan tarikh hari lahirnya,siasatan awal mendapati mangsa terjatuh dari motorsikalnya ketika dalam perjalanan dan digilis lori ,bagaimanapun punca sebenar kejadian yang meragut nyawa pengantin baru ini masih dalam siasatan pihak polis.

Sementara jenazah arwah selamat dikebumikan petang tadi bersebelahan pusara arwah bapanya di Kg Atas Tol Terengganu.

Gambar sekitar kemalangan.









https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA ”Saya tak pernah terbayang awak akan tinggalkan saya secepat ini,awak cakap semalam kita jumpa lagi ye”. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top