Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

suami hampir maut dipukul oleh isteri dengan tangkai penyapu




8 kali satu hari,isteri tak tahan pukul suami hingga pengsan|Seorang suami Mohd Anif 35 tahun menjadi mangsa keganasan isteri Terpaksa di larikan kehospital karena mengalami kecederaan teruk di bagian kepala selepas di pukul dengan tangkai sapu.

Mohd Anif berkata pada pagi hari kejadian,isterinya nampak baik baik sahaja dan tidak menampakkan sembarang mod kurang baik,akan tetapi selepas ia balik kerja sekitar jam 8 malam,entah bagai mana isterinya tiba tiba mengamuk dan mereka sempat bergaduh mulut hanya karena listrik mati.

Keadaan yang gelap menyukarkan lagi keadaan hingga kepalanya dipukul dengan penyapu dan pengsan.

Isterinya yang pada awalnya hanya memukul tanpa sengaja berubah menjadi mimpi ngeri apabila suaminya tidak sedarkan diri ,takkut dengan hal itu beliau terus menghubungi pihak polis.

Bagaimanapun menurut siasatan awal wanita beranak satu itu mengaku memukul kepala suaminya kerana berang dengan pihak TNB yang mematikan lampu sebanyak 8 kali pada hari itu.

Selain itu beliau juga berkata bahwa dia telah di marahi beberapa pelanggan akibat kek yang dipesan tidak dapat disiapkan.eberita nusantara news


http://eberita.org/8-kali-satu-hariisteri-tak-tahan-puku-suami-hingga-pengsan/






Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA suami hampir maut dipukul oleh isteri dengan tangkai penyapu. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top