Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

abang sanggup tinggalkan saya sebab janda anak 6,alasan abang nak zuriat sedangkan itu anak segera bukan darah daging sendiri

Salam admin.. Hidekan profile fb saya..
Saya cuma ingin meluahkan isi hati mengenai isu rumahtangga sy kini..mohon warta krt memberi nasihat...


Sya mengenali suami sy kerna kwn karib sy sekampung dgnnya. Ketika ct kuliah sy ikut kwn karib sy ke kampungnya krna abg sulung nya kahwin. Dari situ bermula perkenalan sy dgn suami...26/6 bertunang sehingga 2tahun..
Sungguh bahagia dlm tempoh pertunangan..sebulan sebelum kahwin lain dia.ditangkap polis kerna mengedar.ubat batuk..kerna cinta.dan yakin dia akan.berubah saya mulakan.semua barang kemas saya pakai.utk membayar jamin keluar.lokap..


Pengorbanan pertama sy.utk dia..tapi tiada erti bila dia mula bermain.cinta..
Kahwin juga akhirnya..dgn meriahnya
Saya menerima abang seikhlas tanpa mempersoalkan kemampuan abang. Saya terima abang walaupun saya budak u..bakal seorang Doktor..tamat kuliah Doktor kerja ku.
Tapi saya tidak pernah menganggap abang rendah.dari saya. Saya.cukup hormat.abang..memasak utk abang..


Bahagianya saat ini abang.sehinggalah saya dipindahkan ke Kelantan, abang masih kerja di Kuala Lumpur mulalah episod.duka kerna seksanya hidup berjauhan dgn abang.. saya cadangkan abang balik Kelantan sama2 kita.bukan bisness disini asalkan kita bersama..saya keluarkan modal bisnes abang..tapi abang mula berkawan dgn gu kaki ubat.batuk..ganja.
Menangis saya abang tengok abang sedut benda haRam di bulan puasa. Saya pendamkan hanya doa saya kirimkan agar abang.berubah...


Alhamdulillah abang berubah setelah saya jauhkan abang dari.mereka.semua...
Bisness lingkup..cari kerja lain, saya sentiasa sokong abang lakukan, sama ada dari.modal..tenaga..sehingga gugur kandungan saya tapi saya pendamkan utk sentiasa sokong kerja abang.
Saya cukup penat dgn kerja saya tp sentiasa sokong kerja abang asalkan abang bahagia.bersama saya.


Hari ini abang buang saya kerna zuriat. Abang kos perubatan rawatan kesuburan saya.utk mendapatkan.zuriat sy tidak.pernah mtk daripada abang..ingatkanlah kata2 saya ini abang, tenangkan yg abang..sedekah kan air mani abang utk.yg...doakan yg abang moga yg dapat mengandung zuriat.abang..kos perubatan.cukup mahal abang...


Satu sen yg tidak.minta dgn abang..tidak.cukup duit yg gadai barang kemas, jual ini.perkara biasa saya buat.
Pergi dapat kan rawatan seorang diri.sehingga dimarahi Doktor. Sedangkan saya pun Doktor abang.


Rumah tangga kita selalu dilanda badai kerna abang suka melayan betina gedik kerna betina2 ini tengokkan kereta.mewah sedangkan itu kereta saya abang. Abang bawa betina2 naik.kereta sy ke hulu hilir..saya berkerja naik motor.
Abang yang mengandung abang, tiada riak.gembira pun kerna abang mabuk cinta dgn janda anak enam. Mengapa.dia pilihan abang sedangkan janda itu.sudah.tuan lebih tua dari abang..anak ramai abang tak mampu nak tanggung.


Jawapan abang cukup menghina saya..dia sudah.ada bukti dia blh beranak..sedangkan awak sy nikah sbg ank dara..tiada bukti blh melahirkan anak..
Abang lupa ikhtiar saya utk mengandung kan zuriat abang..
Abang saya bawa abang.ibu mentua ke Mekah utk.menunaikan umrah..di dalam Masjidil Haram abang.bersumpah dan.berjanji tidak akan kahwin lagi.cukuplah saya isteri abang dunia akhirat..janji hanya di mulut..utk menyedapkan hati saya..tapi Allah Maha Mendengar abang.


Takutlah hukum Allah..
Hari ini abang telah ceraikan.saya kerna cinta.Abang.utk janda anak.enam..saya mengandung abang 14 tahun menanti nikmat ini..tapi abang hadiahkan saya.madu..talak 3..
Tiada ruang.utk kita..dan ank kita.rupanya. anak kita meninggalkan kita setelah.dilahirkan 


Hari ini.saya cukup menderita abang..semoga abang bahagia...carila reZeki sendiri abang.utk memelihara anak segera abang..jangan diminta dgn diri.ini lg..Abang tau saya terlalu baik utk abang..sampai hari ini saya masih hulurkan duit utk abang...
Berikanlah Aku kekuatan Ya Allah agar.redha dgn ketetapan Mu.





https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA abang sanggup tinggalkan saya sebab janda anak 6,alasan abang nak zuriat sedangkan itu anak segera bukan darah daging sendiri. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top