Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

budak 10 tahun maut angkara dendam diejek akibat miskin




Budak 10 Tahun Beria Minta Baju Putih Sebelum Dibunuh Rakan|Tak sangka permintaan baju putih adalah pertanda ajal baginya”kata Asih menuturkan permintaan anak gadisnya sebelum maut dibunuh dengan sadis oleh rakannya sendiri

Anisa Putri Amelia, 10 ditemukan maut dalam keadaan mengerikan di Desa Margorejo lampung dipercayai dibunuh oleh rakannya sendiri disebabkan mangsa kerap mengejek kehidupan suspek yang miskin.

Jenazah Anisa ditemukan pada 17/17 berhampiran sungai dengan bekas luka memar dimuka dan memiliki luka keratan senjata tajam dibagian tangan.

Penemuan mayat berkenan di laporkan kepada pihak polis dan menahan suspek yang remaja lelaki berusia 14 tahun tanpa sembarang perlawanan.

Menurut pengakuan suspek punca pembunuhan bermotifkan dendam.dimana mangsa kerap mengejek adik suspek dan ayahnya sebagai satu keluarga yang miskin,motif lain suspek berminat dengan rantai emas mangsa.

Dimaklumkan suspek adalah merupakan peniaga kecil aksesori seperti gelang kanak kanak dan rantai selepas habis sekolah,pada hari kejadian suspek didapati tidak berniaga selepas sholat jumaat.

Ketika itu suspek berminat untuk mencari tebu disekitar rumah mereka dan membawa sebuah pisau dapur.

Usai mencari tebu suspek mendatangi rumah mangsa yang tidak jauh dari rumahnya dan menumpang tandas untuk buang air kecil,disitu mangsa sempat menegur suspek dan mahu membeli gelang.

Suspek kemudian mengajak mangsa kerumahnya,sampai di depan rumah mereka suspek kemudian memegang mangsa dan mengacukan pisau.

“Anisa tertusuk pisau secara tidak sengaja kerana meronta melihat pisau yang saya acukan,Saya tidak menikamnya Pisau Cuma saya acukan untuk menakutinya. Karena dia bergerak, tubuhnya terkena pisau saya.kata suspek membuat pengakuan dibalai polis berhampiran.

Suspek yang sudah panik dan takut menyeret mayat mangsa ke seberang sungai untuk menghilangkan jejak pembunuhan yang tidak disengaja itu.

Dirumah duka pada sabtu kelmarin Aswadi, 37, ayah Anisa tampak tegar. Tangan kanannya memegang tasbih Sambil berzikir.

Manakala ibu mangsa, Matanya terlihat merah dan lebam kerana tak berhenti menangis.beliau mengikhlaskan kepergian Anisa Namun, dia tetap meminta kepada pihak polis agar menghukum pembunuh anaknya seberat mungkin meskipun ia remaja bawah umur.

Pada 21 /17 semalam, suspek yang ditemui pemberita hanya mampu menangis dan menyesali perbuaatannya,air matanya mengalir membasahi kain hitam menutupi wajahnya merayu agar pihak polis memberinya izin bertemu kedua orang tuanya sakadar melepaskan rindu.



http://eberita.org/budak-10-tahun-beria-minta-baju-putih-sebelum/






https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA budak 10 tahun maut angkara dendam diejek akibat miskin. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top