Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

."alahhh...awak tu pondan,bukan berani sentuh saya pun..." saya tarik dia masuk bilik...saya rogol dia malam tu..

sekadar gambar hiasan
 

Saya taktau nak mulakan kisah saya dari mana..saya seorang suami berumur 37 tahun..isteri saya seorang ibu tunggal anak 4 masa kami bernikah 4 tahun yang lalu..sekarang isteri saya berumur 47 tahun,beza 10 tahun dari saya..

.tapi terus terang cakap,isteri saya seorang wanita yang cantik,& pandai jaga badan..badan dia kecik molek je walaupun dah anak 4..muka dia pun takde la nampak tua sangat...sedap mata memandang..saya sangat sayangkan isteri saya ni walaupun perkahwinan kami tidak mendapat restu keluarga saya..dia seorang wanita yang baik dan solehah..

sejak kawin,segala keperluan dan makan minum saya dijaga dengan baik. Dan apa yang menjadi dilema saya sekarang ni dan menjadi punca segala permasalahan bermula kira2 8 bulan yang lalu...saya dipaksa nikah dengan gadis pilihan keluarga saya..

ibu saya merayu2 sampai melutut suruh saya nikah dengan gadis pilihan dia...atas desakan itu,saya terpksa ikut cakap ibu sebab ibu pun makin terok sakit dia...demimu ibu,ku turutkan jua...pernikahan saya dengan isteri kedua adalah diluar pengetahuan isteri pertama kerana sepanjang saya kawin dengan isteri pertama,saya memang jarang bawa dia balik ke kampung sebab keluarga saya tak suka dia...dan dipendekkan cita,saya pun bernikah dengan isteri kedua di kampung..majlis kecil kecilan dan tertutup berjalan dengan lancar...di pihak isteri pertama pula saya terpaksa berbohong yang saya perlu menjalani kursus di tempat kerja selama seminggu..

.lepas nikah,bermulalah kehidupan saya dengan kedua2 isteri saya...isteri kedua juga tak tahu yang saya dah ada isteri,sebab keluarga saya suruh rahsiakan..untuk pengetahuan,isteri kedua saya juga tidak merelakan pernikahan ni..dia juga sama macam saya,dipaksa nikah sebab pilihan keluarga. Isteri kedua tinggal dengan ibubapa dia di kampung,dan sy hanya pulang menjenguk dia pada hujung minggu saja..

.selebihnya iaitu isnin hingga jumaat,saya memang berada dengan isteri pertama...setiap kali hujung minggu,iaitu sabtu dan ahad saya terpaksa bohong pada isteri pertama yang saya harus balik kampung setiap minggu untuk jaga ibu saya yang sakit,walaupun hakikatnya saya pulang ke rumah isteri kedua...dan kepada isteri kedua dan ibubapa mertua pula saya terpaksa cakap yang saya tak boleh bawa isteri kedua ikut saya ke KL lagi sebab belum dapat rumah sewa..

.isteri kedua saya memang tak suka saya...dia penah cakap yang dia terpaksa ikut cakap keluarga dia...di depan ibubapa dia,kami pura2 bahagia walau hakikatnya tidak...walaupun tido sebilik,saya dengan isteri kedua tak penah buat apa2...saya tido di bawah,dia tido atas katil...saya tak penah sentuh dia...tapi dari segi nafkah zahir,memang saya tak penah abaikan..saya tetap bagi duit dan segala keperluan untuk dia...

isteri kedua saya ni masih muda,baru 25 tahun..lepasan universiti..orangnya juga cantik,putih gebu,dan manja walaupun adakalanya sikapnya keanak-anakan...nak dijadikn cita,seperti biasa setiap petang jumaat lepas blik keje saya bersiap2 nak balik kampung umah isteri kedua...sampai je rumah isteri kedua,takde sape2 kat rumah sebab ibubapa mertua saya pegi ziarah sedara dan bermalam di sana..hanya tinggal isteri saya je kat rumah...malam tu,isteri kedua cakap ada perkara nak bincang dengan saya.

.dan perkara itu adalah dia minta cerai dari saya...dia cakap dah tak bole lagi hidup dalam kepura2an..saya cakap saya tak boleh ceraikn dia sebab perkahwinan ni bukan main2...ini hasrat terakhir ibu saya yang sedang sakit..dan walaupun pada awalnya saya tak suka dengan perkahwinan ni,tapi lama kelamaan saya redha dengan ketentuan Allah...saya cakap pada isteri yang kami berdua hanya perlukan masa untuk kenal satu sama lain...dia memberontak dan kami bergaduh besar malam tu...
saya tanya dia,dia ada orang lain ke?? Dia cakap dia takde sape2 tapi dia tak suka dengan perkahwinan ni...dia tak bole terima saya sebagai suami...dan berlaku bertengkaran antara kami,masa bertengkar tu dia terlepas cakap pada saya..."alahhh...awak tu pondan,bukan berani sentuh saya pun..." bila dengar macam tu kejantanan saya tercabar...selama ni saya tak sentuh dia sebab saya tahu dia pun belum bersedia..

. saya tarik dia masuk bilik...saya rogol dia malam tu...saya cakap kat dia jangan sesekali cabar saya...dia menangis semahu2nya malam tu sampai pagi...ternyata isteri kedua saya masih dara...saya nampak kesakitan yang saya dah lakukn pada dia...sejak dsri kes tu,isteri kedua saya jadi pendiam,saya tahu dia marah dan merajuk..tapi dalam masa yang sama dia dah mula berubah...dia cuba belajar masak untuk saya setiap kali saya balik pada hujung minggu...dia belajar terima saya...

Lama kelamaan hubungan kami kian pulih seperti suami isteri yang lain..paling membuatkan saya gembira bila dia disahkan hamil 4 minggu...saya sangat2 bersyukur..Saya bahagia dengan kehidupan saya...punya 2 orang isteri yang cantik dan baik..tapi kebahagiaan saya tak kekal lama..segala2nya kini terbongkar dalam sekelip mata..kedua2 isteri mengamok bila masing2 dah tahu perkara sebenar dan rasa tertipu..

.masing2 mendesak minta dilepaskan kerana tidak sanggup bermadu...Sumpah saya sangat sayang kedua2nya...saya berjanji akan berlaku adil..isteri2 say apembawa rezeki buat saya..tapi mereka tetap dengan pendirian masing2...saya tetap mahu pertahankn kedua2 masjid yang dah saya bina...tidak sekali2 saya akan runtuhkan..wahai kaum wanita yang saya hormati...bantulah saya..apa harus saya lakukan sekarang....kenapa kaum perempuan benci pada poligami?? Saya sangat sayangkan kedua2 isteri saya....wahai isteri2 ku..ketahuilah abang sangat sayangkan kalian berdua lebih dari diri abang sendiri...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA ."alahhh...awak tu pondan,bukan berani sentuh saya pun..." saya tarik dia masuk bilik...saya rogol dia malam tu... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top