Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya rimas sangat dengan sikap pengotor suami saya...xde bezanya dia dengan bangla pun..jijik ehhh

Assalamualaikum warga KRTF . Buat admin tlg hide profile nie sbb sy pinjam profile member

Saya cuma nak mluahkan apa yang saya rasa , saya dan suami dah berkahwin slama 3tahun , anak seorang perempuan umur 1 tahun 8bulan , 


 untuk warga krtf saya rimas sangat dengan sikap pgotor suami saya , taksuka mandi , badan bdaki , xsuka gosok gigi dan kalau selsema suka hati je buang hingus mrata , kat selimut kat baju dan kain lampin anak , sakit hati saya nk tegur dia tapi buat tak taw je , dgn suka kentot kt muka sy ,

 shari tu mandi skali je itu sbb nk g keja , kalau hari cuti kena bebel dlu bru nak mandi dgn tak gosok gigi semua , penah jugak dia g keja tak mandi malas kata nya, busuk tak usah nak ckap lah , lagi satu sikap suami saya nie suka mgatal , ada perempuan lain , 

paling ketara langgan B2B g umah2 urut , tp yang geram nya saya sendiri pun dia takmampu puaskan xsampai 5minit dah tkandas dan tegur tapi sentap . Saya punya la makan jamu mcm2 beli untuk kpuasan dia tp dia hanya dpt kepuasan dia je . Tapi ada hati nak pasang betina ramai2 .

 Dah bincang tapi tak jalan ,mak dia msuk cmpur mak dia pulak yg salahkan saya balik. Tertekan dh 3tahun kawin tapi tak rasa bhagia . Apa perlu saya buat ?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya rimas sangat dengan sikap pengotor suami saya...xde bezanya dia dengan bangla pun..jijik ehhh. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top