Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

luruh hati saya sebab perempuan murah tu telah tido di atas tilam saya.leher suami saya merah2.




Pls admin hide profil saya.
Saya nurul berasal dari s*****. Saya dah pnh berkawen selama 8 tahun dengan bekas suami.nak d pendek kan cerita kami berpisah cuma sebab 1mesej dari seorang perempuan yan membuat kan saya  terus keluar rumah bersama 3orang anak.


saya pulang kerumah mak saya dengan harapan suami akan datang pujuk tapi hampa.selepas 2minggu saya tinggal kan suami sendiri di rumah sewa kami saya pulak dapat 1pesanan ringkas dari suami " aku dah pk masak2 yang aku akan lepas kan kau" yaaallah time tu hanya allah yang tahu jantung dan perasaan saya .tanpa fikir panjang saya pn memandu terus pulang ke rumah sewa kami d shah alam

.alangkah terkejut nya hati saya yang sedang gembira nak pujuk suami tapi malang nya bila saya buka pintu rumah suami dengan seorang budak bekas pelajar colagge mcs.yang bernama alin.luruh hati saya sebab perempuan murah tu telah tido d atas tilam saya.leher suami saya merah2. 

Tanpa segan silu suami saya cakap " aku suka dia akan berkahwin dengan nya (alin ampang umur 22) 8tahun kami susah senang dari pakai moto ex5 sampai boleh beli kereta saga..selepas "kantoi " tu saya cakap dengan suami. I akan terima dia jadi madu i kalau dengan cara yang betul.tapi ni cara xbetul. Lepas kan i sekarang klu u rasa nak dia .hanya allah yang tahu hati saya time tu suami lepas kan saya dengan talak 1 depan perempuan tu(alin) .saya xfikir panjang.saya tak rasa nak keluar kan air mata pun.

yang saya ingat masa tu capai anak2 dan terus pergi .masa tu saya hanya anggap saya xde rezeki tuk sehidup semati ngan suami.tuhan datang kan dia untuk berkongsi kasih dengan nya hanya untuk 8tahun sahaja.terima kasih ya allah .cuma saya fikir sampai sekarang perempuan tu mesty rasa bgga sb suami sy sggup bt apa pon dpn dia.takpe alin skrang kau boleh hdup mrampas hak org dgn cara mruntuh kn rmh tgga org y tlh dbina slma 8thun.

sbb kau jgk anak2 i hdup tnpa kasih seorg papa...i cma bharap 1hri nty tak mustahil suami i akn bt mcm tu kt u.llki y baik hanya untuk prempuan y baik2 shja.alhamdulilah slma 5bln sy hdup tnpa suami jtuh bgun kami ank2 tak minta 1sen pon pda suami.skrang suami mulai myesal dgn perbuatan nya.nk kembali pda i mmg i xkn bg dia peluang..sbb dri i dah nekad tdak untuk bpaling kblkng.i trs bgun dan ubah cara dri i. 

I y dlu selekeh gemuk berat 96 skarang dah diet berat 70. Makin cantik insyaallh dengan berkat atas ptolongan kluarga n xlupa jga allah y kurnia kn sgla2 ni.mula bkerja bli barang sendri tnpa harap duit suami 1sen pon.skrang suami dah kerap msg saya tanya kabar dan juga pnh mminta tya pada sy " kau nk aku lg x" tapi sampi skrang tengiyang2 lg ap y dia bt pda sy n ank2.tipu la klu xda sikit pon rasa syg.tp hati sy skrang 50/50.

 Klu ada jdoh kami sy x perlu rsau.klu allh cakap kau milik aku kau ttap akn jd milik aku .kita hanya mmpu bdoa.tp urusan smua allh y tntu kn.
Sbgai pgajaran bg sy.jgn la kcau hak org klu xnk hak kita d kcau org juga.
Hidup umpama roda.xbbalik kt kita insyaallh kluarga atau kturunn.cepat@lmbt je.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA luruh hati saya sebab perempuan murah tu telah tido di atas tilam saya.leher suami saya merah2. . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top