Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ape perasaan kau bila mak kau tanya malam tadi ada buat projek ke sampai ke tahap tu sekali mak kau tanya..



 sekadar gambar hiasan

Assalamualaikum krt...mohon siarkan...
Cerita begini saya baru kawin 4tahun..sekarang tengah mengandung anak ke 2...saya nak minta pendapat semua...ada ke memang salah saya dan perlu berubah atau sikap suami yang ego...
Abang dulu masa mula2 kite kenal kau tak pernah bagitau aku yang tentang diri kau yang sebenarnya..
Arini aku menderita sebabkan ego kau terlampau..

Dulu masa kite kenal aku tak tahu kau duda anak 2..aku pernah bagitau dengan kau dulu aku tak nak ambil bekas orang atau laki orang...
Kau tipu aku selama 2tahun..lepas kau bgtau siapa diri kau yang sebenarnya kau paksa aku tido dengan kau..kau ugut aku kalau tak nak kwin dengan kau..kau nak cerita pada family aku yang aku tidak suci..sungguh kejam kau buat aku begitu...
Sebab kan aku takut dan diriku sudah rosak aku terima tapi dari mula aku berkahwin dengan kau aku sudah tidak bahagia..

Mak mertua aku sendiri dera aku dari segi fizikal dan mental..adik beradik kau sendiri tak suka kehadiran aku dalam family kau...mula la mak kau buat aku macam orang asing..mak kau xbagi aku panggil mak tapi suruh pangil mak cik...ape perasaan kau...
Bila aku tak layan kau kau cakap malaikat laknat aku..ape perasaan kau bila mak kau tanya malam tadi ada buat projek ke sampai ke tahap tu sekali mak kau tanya..seolah mak kau tak bole berpisah dengan kau..da tahu mak kau camni kenapa kau nak sangat kawin dengan aku..sanggup tipu aku semua lepas tu paksa..

Kau tak tahu perasaan aku bila aku masak mak kau buang dalam tong sampah...mak kau api2 kan kau suruh aku bgaduh dengan kau..kata aku tak masak..aku basuh baju mak kau nak basuh baju...takut aku buat projek dgn kau...mak kau minta nak tido sebilik...balik keje mak kau mcm polis tanya kenapa lambat balik..kdg jln jem aku yg kena maki...mana hak privacy aku...

Aku bekerja perlukan rehat..betul kau izin kan aku berkerja untuk aku bantu kau...sebab tak cukup gaji yang kau dapat semua utk selesai kan hutang kau...untuk aku memang tak de tapi aku sabar..tak cukup aku bantu sebab kesiankan kau...
Bila mak kau tahu aku mengandung alah teruk cakap aku mengada2...suruh aku makan nenas...suruh aku buat itu ini...cerita smpai ke kain aku mak kau jaja pada semua orang kau tahu semua tu tak betul kau diam...kau bole cakap tu mak kau dia Ada hak nak cakap ape..tapi perasaan aku...
Aku tanya dengan bapak,mak sdara kau kenapa dulu kau bercerai sbb pilihan keluarga kau tak suka..bekas bini kau dulu alim mak kau layan baik sebab mak suka tapi kau tak suka kau ceraikan...

Tapi arini aku org yg kau suka mak,adik beradik kau buat aku sesuka hati kau diam...kau xbg aku cerita semua pd familyku kata tu semua aib kau perlu dijaga tapi aku..hati aku mcmana...kau tau semuanya tp kau abaikan perasaan aku...
Suda puas aku bkorban utk kau..arini mak kau skt..aku mgandung xbole nak angkat mak kau...kau sendiri ank dia kau serah tangungjwb pd aku utk uruskan semua..bila xsempurna dimata kau..aku diherdik...aku mgandung aku xbole nk angkat mak kau tp kuatkan kudrat...bkn aku nk balas dendam ke ape yg mak kau buat..aku xmampu...aku tak kejam setiap masa mulut aku ringan tanya mak nak mkn nak minum...aku mandikan..kandungan da besar aku xlarat nak angkat bila aku ckp aku xbole nak jg kau ckp aku suruh aku buang mak kau la...syurga kau bwh tapak kaki dia...kenapa kau tak jg dan harap semata pd aku utk uruskan semua...

Bila aku nekad nak blk ke kg baru kau buat keputusan..bincg dgn adik bradik kau...tu semua myalahkan aku..mak kau adik beradik kau tuduh aku bg nasi kangkang la...aku tahu dosa pahala tak pernah aku buat wlpun sekali pun...
Arini bila aku tak pergi rumah adik beradik kau mcm2 kau kata aku kera sumbang la kurg ajarla biadap la...utk ape aku pergi...bila aku pergi semua sisihkan aku...kalau ada majlis ape bekas kau mesti ada...di layan mcm ratu tp aku disisihkan...baru2 ni adik beradik kau pujuk suruh aku bmadu dgn bekas kau...aku tak kuat...kau diam seribu bhasa langsung tak pertahankan hak aku...bila bgaduh je ada je alasan..kau ada pendirian la..adik beradik kau buat mcmtu agknya kau suka tgk aku cmni...

Aku betul2 terasa diri aku teraniaya...begitu kejam kau buat aku begitu...memang arini aku men jawab ape yg kau ckp...sampai bila aku nak sabar...nak telan semua ni...bila aku luahkn kau mgamuk sampai angkat tgn nak pukul aku...kau ego...kau xbole terima bg kau ape yg kau buat senua tu betul..kau nak tutup salah kau aku kau nak pukul...kau doakn aku biar susah nak bsalin...xpe aku serah pd ALLAH
Arini aku nekad nak pergi dr hidup kau..mmg byk kali aku minta kau lepaskan kau buat bodo je...skrg ni aku nekad utk bpisah kau mrayu utk perbetulkan keadaan bg aku da lambat...aku mampu bela dan tanggung ank aku ini...kau ckp jgn pisahkn kau dgn ank..ank jd mangsa tp sampai bila aku nak btahan sampai begini...aku nekad nak pergi biarla ank2 bsamaku...

Betul kau ckp dgn aku arini kau xmain perempuan tak bjudi tak main nombor tak main dadah...tp aku ni bini kau...kau pernah tahu tak sikap kau tu...arini kau bcerita dgn org kau la suami yg terbaik dpt bini xtau bsyukur xtahu hargai kau sebagai suami...nafkah lngsung xde...

Aku tak mampu dan tak kuat sgt...Aku nk luahkn pd sesiapa pun aku tak yakin...ALLAH bantu la aku..dlm solat aku nagis...kdg2 aku kesorangan pun aku nagis...sedih dulu kau tipu aku lepas tu paksa aku kwin dgn kau..da kwin seksa fizikal dan mental aku...bila aku ckp kau aniaya aku kau ckp kau da buat yg terbaik..
Mohon doakan sy mudah bersalin dan dipermudahkan segala urusan ye...Terima Kasih

kisah rumah tangga



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA ape perasaan kau bila mak kau tanya malam tadi ada buat projek ke sampai ke tahap tu sekali mak kau tanya... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top