Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya tidak pernah puas bersama suami di ranjang walaupun kami kerap bersetubuh - Pendedahan berani mati isteri ini buatkan kaum suami termenung

Assalamualaikum, Saya baru sahaja melahirkan anak sulung. Suami saya berumur 29 tahun manakala saya berumur 24 tahun.

Suami saya seorang yang baik, penyayang dan bertanggungjawab kepada saya dan anak. Apa sahaja persediaan atau keperluan kami dia akan dahulukan terutama keperluan bayi kami.



Namun semenjak kami bersama sepanjang perkahwinan, saya tidak pernah puas bersama suami di ranjang walaupun kami kerap bersetubuh.

Untuk pengetahuan, kami berdua kerap bersetubuh sebelum mendapat anak kerana terlalu inginkan zuriat. Suami saya cepat kalah.

Saya tahu dia kerja kuat namun tetap lemah. Saya ada belikan pil sampingan untuk kecergasan badan
 

Saya perlu ingatkan suami setiap kali dia lupa. Malah dia tidak akan makan sebiji ubat pun walaupun ubat ada di depan mata. Selepas 2 bulan melahirkan anak, kami bersama kembali.

Kini bayi sudah pun masuk 3 bulan tapi baru 2 kali kami bersama. Masalah suami saya ialah dia cepat kalah. Kadang-kadang tak sampai 5 minit dia sudah tewas.

Saya bosan. Suami saya suka menonton televisyen sehingga lewat malam. Selagi dia tidak mengantuk, dia tidak akan masuk ke dalam bilik.

Kadang-kadang saya terpaksa masuk bilik dahulu membawa anak kami. Selain itu, dia juga selalu menyuruh saya membelai ‘senjatanya’ sehingga dia terlelap.

Saya bosan dengan masalah suami saya. Namun saya bernasib baik kerana dia seorang yang penyayang dan suka mengambil berat.

Saya pula tidak pernah meluahkan rasa tidak puas saya kepadanya kerana bimbang dia akan kecil hati. Bagaimana cara untuk saya memulakan langkah supaya suami saya berubah dan dapat menceriakan hati saya



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya tidak pernah puas bersama suami di ranjang walaupun kami kerap bersetubuh - Pendedahan berani mati isteri ini buatkan kaum suami termenung. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top