Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Sayang.. boleh x sayang tidow kat bilik adik..kite tanye laa kenapekan? Dia cakap.. Abang dah kawin sorang lagi.. jadi malam nie..



Tahun lepas punya kejadian..Waktu malam tu.. aku dan anak2 tido nyenyak je..anak sulung umor 4tahun.memang diajar tidow kat bawah.. jadi tdo atas katil hanya dengan anak no2 je.. abahnyee xada.. selalu kluar mlm.. 

Jam menunjukkan pukul 2pagi.. tibe rasa bahu ditepuk.. bukak je mata.. oh abang rupenye..
Abg cakap dalam nada berbisik..



Sayang.. boleh x sayang tidow kat bilik adik dia(adik ipar)..kite tanye laa kenapekan? Dia cakap..
Abang dah kawin sorang lagi.. jadi malam nie..


 malam pertama abang dengan dia.. sayang tido kat bilik lain yer.. Hati perempuan mane xremuk.bila suaminye cakap macam tu?? Dengan berat hati,aku melangkah keluar.bawak bantal dan selimut.. anak2 abahnye angkat masuk bilik adik ipar.. lepas tu.. perempuan tu masuk bilik aku..dengan muka xmalu..mulut tersenyum.tanda puas hati..


Aku malam tu xdapat tido.. perg intai dengar..apa yang diaorang tengah buat.. oh!bukan main mesra pasangan pengantin baru.. aku geram! Terus bukak pintu bilik tu.. Yer..mereka sedang bercumbu mesra... jijik sangat2 aku tengok.


. ishhhh...
Tokkk tokkk tokkk..... aku pun terkejut.... ohhh rupanye aku mimpi.... mak mertua kejut subuh.. terus tengok abang kat sebelah.. terkebil2 bangun untuk solat... Ya Allah.aku tengok dia masa tu.... Benci yang teramat.sakitnyeee hati aku.. walaupun itu sekadar mimpi..


WAHAI WANITA DILUAR SANA.YANG MANE SUAMINYA BERMAIN WANITA LAIN..KUATNYE HATI MU.. SUNGGUH AKU XSEKUAT ITU..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Sayang.. boleh x sayang tidow kat bilik adik..kite tanye laa kenapekan? Dia cakap.. Abang dah kawin sorang lagi.. jadi malam nie... TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top