Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Guru Lelaki berada di semak samun dengan keadaan telanjang dan kemaluannya lebam lebam...Dirogol 4 Pelajar Wanita



sekadar gambar hiasan

Guru Lelaki Dirogol 4 Pelajar Wanita Sampai Pengsan|Seorang guru lelaki terkejut melihat keadaan kemaluannya yang lebam selepas sedar dari pengsan dipercayai dirogol empat orang remaja perempuan.

Guru lelaki yang berasal dari Zimbabwe, tersebut menceritakan bahwa ia mengalami pelecehan seksual selama berjam-jam oleh empat perempuan berkulit terang yang masing masih dipercayai pelajar.

Dalam kejadian yang berlaku jumat kelmarin,dia menumpangkan 4 remaja wanita  dalam perjalanan balik kerumah menaiki kereta.

Kemudian salah seorang wanita menyuruhnya masuk jalan kecil sebelum berhenti,secara tiba tiba salah seorang dari mereka membekap mulutnya dari belakang dengan kain yang membuat ia tidak sedarkan diri.
Pihak polis setempat yang membuat siasatan mendapati mangsa memakai kereta Toyota Quantum,empat penumpang wanita berkenan adalah buronan polis yang sudah beberapa kali melakukan pelecehan seksual terhadap lelaki di kawasan itu.

Bulan lalu sahaja terdapat 3 lelaki yang menjadi mangsa,dipercayai empat wanita itu memiliki bisnis menjual sperma lelaki.

Alasan mereka menumpang kereta orang lain dengan mengatakan ingin menjemput seorang rakan dan kemudiannya mengalihkan rute perjalanan mereka.

Beberapa mangsa berkata bahwa salah seorang dari perempuan itu pasih berbahasa Ndebele,sesekali mereka bercakap dengan bahasa yang tidak dipahami.

Guru yang menjadi mangsa berkata,sebelum ia dibekap salah seorang wanita sempat memberikan sebotol minuman,ketika ia sedarkan diri ia berada di semak samun dengan keadaan telanjang dan kemaluannya lebam lebam. ia kemudian bergegas ke dalam kereta dan melaporkan kejadian kepada pihak polis.

Sebelumnya mangsa mendakwa bahwa ia pernah melihat gadis berkenan sebelumnya dan mereka juga pernah cuba menggodanya.






https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Guru Lelaki berada di semak samun dengan keadaan telanjang dan kemaluannya lebam lebam...Dirogol 4 Pelajar Wanita. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top