Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

sudahla hidup kais pagi makan pagi dia hadiahkan saya pula dengan kecurangan dia....




Salam krt... mohon hide profil saya..
Saya umur 29tahun anak 2.... suami saya kerja kedai runcit gaji bulanan hanya rm700 sahaja... dia pergi kerja 8.30am balik 10pm...

 banyak habiskan masa kat kedai milik family dia... sampai 1 tahap saya suruh dia cari kerja lain yang ada masa bersama keluarga... saya kat rumah buat bisness on9 sambil menjaga 2 anak yang masih kecil... 1tahun 8bulan dengan 4bulan... saya penat uruskan rumah anak2 bisness... dia jarang tolong saya... 

bila mintak tolong dia akan kata serabut balik rumah... saya gendong anak sana sini nak cari pendapatan... saya sedar dia xmampu nak bagi saya nafkah... saya redha... niat saya hanya xnak susahkan dia... one day sampai saya sakit nak bersalin pun saya drive sendiri g hospital.... klu untuk family dia laju je dia hulur bantuan... memang saya terasa yang amat sangat... sampai saya bergaduh saya lari balik umah parent saya... 

dia ada buat laporan mengatakan saya nuyuz... tapi hanya sekali tu jer pejabat agama kol... 6bulan saya tinggalkan rumah... xde pun dia datang pujuk atau tengok anak2... datang sekali amik anak yang sulung... dengan raya balik xsampai 24jam... allah nak tunjuk kat saya.... raya ke4 dia keluar dengan betina lain yang sama kerja dengan dia...allahuakbar... untuk pengetahuan krt somi saya umur 30 dengan betina tu umur 40...

.saya balik semula ke rumah kami satu2 yang saya jumpa... kantoi bersayang2 dalam whatsap... hp dia penuh gambar betina tu... siap dia janji nk kahwin dgn betina tu... luluh hati saya saat tu... dia jugak memburuk2 kan saya kat adik dia... semua tu kantoi dengan sendri bila saya buat solat istikaroh satu2 allah tunjuk... saya dah tawar hati mengenangkn anak2 yang masih kecil... walaupun dia dah jauh dari betina tu tapi still contect dah bapa kali kantoi dengan saya... sudahla hidup kais pagi makan pagi dia hadiahkan saya pula dengan kecurangan dia.... 

dan saya sendiri pergi tegur betina tu boleh dia meroyan marah2 saya... saya dah buat polis report dah mengadu kat pejabat agama.... saya kuat sebab anak2.... cari rezeki sendiri... somi xpernah mintak maaf kat saya... 24jam dengan hp... perasaan saya sekarang dah tawar hati dengan sikap dia... saya kesian anak2 yang sedang membesar perlukan kasih sayang seorang ayah... dalam masa yang sama hati saya terluka bila tengok dia... semoga ada petunjuk dan hidayah utk sy dan anak2...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA sudahla hidup kais pagi makan pagi dia hadiahkan saya pula dengan kecurangan dia.... . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top