Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Pernah sekali dia jerit kat saya yang saya ni cuma pentingkan sex.. kalau 5 bulan tak sentuh bini... untuk apa kawin?

Salam admin. Mohon hidekan fb sy ye.. tq admin..

Salam semua pembaca KRT..
Saya berumur 31 tahun... saya dah 3 tahun kawin... masih belum ada anak.. suami saya berumur 32 tahun...


Dia bekerja sebagai mekanik. Dia buka bengkel mekanik bersama kawan nya sejak bujang...
Suami saya ada 2 orang anak hasil perkahwinan yang dahulu..
Kiranya saya ni perkahwinan kedua la.. saya pula berniaga. Dulu saya ada buka kedai. Agak maju.. pendapatan saya sebulan dalam rm 4ribu. Tapi lama kelamaan perniagaan saya kena tutup sebab owner kedai nak ambil alih semula. Jadi sekarang saya berniaga secara kecil-kecilan. Jual secara online. 


Suami saya bahagian rumahtangga memang rajin membantu. Rajin bantu masak. Bantu kemas rumah.
Tapi bab nafkah, bab duit. Suami saya sangat2 berkira.. pernah saya teringin nak makan sesuatu. Dia jawab xya la. Mahal..
Dahulu masa income saya banyak, 


Pergi mana2 saya support. Banyak barang rumah saya beli. Keta saya bayarkan. Suami cuma bayar rumah dan bil. Makan2 mahal2 jangan kata la. Sebab saya memang bukan jenis kedekut. Tapi sejak saya  kurang pendapatan ni. Suami kedekut sangat dengan saya. Kadang2 menangis saya sendiri. Dia keja sepanjang masa. Tapi duit xnampak ke mana... saya pernah minta duit belanje sikit. Dia jawab nanti B bagi. Tapi smpai ke hari ni xde bagi.. lupa? X mungkin dia lupa. Bukan sekali saya minta. Dan saya bukan minta sampai 3-4 ratus. Bil2 mula tertunggak.. sampai 4-5 bulan x bayar. Orang bank kereta asyik call. 


Suami saya pernah kantoi beberapa kali dengan saya. Main mesej dengan perempuan. Berkenalan dengan perempuan2 dalam fb dan wicet seolah2 masih bujang. Bila kantoi menangis2 minta maaf. Saya masih bagi peluang. 


Bab nafkah batin, kadang sampai 4-5 bulan tak bagi. Apa yang x cukup.. ? Saya jaga badan. Berat sy 65kg. X gemuk dan x kurus. Puas wangi2. Pakai seksi2. Puas goda dia. Tapi dia tepis. Pernah sekali dia jerit kat saya yang saya ni cuma pentingkan sex.. kalau 5 bulan tak sentuh bini... untuk apa kawin? Dia tanya kawin ni nak sex je ke.. tidur pun jauh2. Xde nya peluk ke manja2 dengan saya. Balik kerja pukul 7@8 mlm. 

Saya siap2 kan makanan.. pukul 9 dia tengok tv. Main hp. Kemudian pukul 10 dia tido. Saya? Terkulat2 di tepi dia. Gigit cadar. Da puas nasihat secara baik. Da bergaduh banyak kali. Tapi masih sama.org sekeliling asyik tanya saya bab anak. Xde anak lagi ke. Orang semua tanya saya. Ye la suami ada anak hasil pkahwinan pertama. Saya ni yang di anggap mandul sedangkan suami yang xnak bersama.


Pernah saya terfikir nak adukan di pejabat agama. Tapi hati masih berbahagi2 lagi...
Warga KRT, mohon bg pandangan dan pendapat pada sy.. supaya sy dapat selesaikan dgn baik masalah sy ni..
Terima kasih atas semua pandangan dan pendapat...

Salam dari hati yg terluka,
Z...






Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Pernah sekali dia jerit kat saya yang saya ni cuma pentingkan sex.. kalau 5 bulan tak sentuh bini... untuk apa kawin? . TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top