Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

ya allah memang kuat ujian allah buat saya dan suami..berpantang tanpa anak disisi kerana meninggal tidak cukup bulan

as salam admit (tolong hide kan profile saya) & warga IIH...saya sedang berpantang, tapi anak tiada disisi kerana meninggal tidak cukup bulan..iaitu pada 21week...ya allah memang kuat ujian allah buat saya dan suami..saya wanita yang mempunyai masalah PCOS, 2tahun kami berusaha untuk mempunyai zuriat sendiri..

.alhamdullilah kami akhirnya berhasil...tapi allah maha kuasa, dia uji saya dan suami dengan pemergian anak kami pada usia 5bulan kehamilan saya...semasa saya buang air besar..saya teran sedikit..

.najis memang keluar (sorry kotor sikit) tapi tanpa saya sedar,ketuban saya pon ikut keluar sekali...alahai memang sangat tekejut & cepat2 pergi hospital..doctor cakap bayi memang xboleh diselamat kan kalo ketuban berterusan keluar...kerana bukaan rahim saya sudah terbuka sendiri...

memang sangat2 sedih...anak kami memang sangat2 kuat & cukup sifat...semasa dalam wad pon dia sentiasa bergerak active menendang sya 😭😭...tapi nak buat macam mana, sesudah saya bersalin kan anak surga kami dia hanya bergerak dalam 5minit sahaja ...air ketuban memang tidak pecah..saya suami isteri memang redha kehilangan anak surga kami...cuma...

sya nak mintak pendapat dan pandangan ibu2 yang pernah ada pengalaman macam saya yang pernah mengandung dan mempunyai masalah incompetence cervix (mulut rahim terbuka). 

Hospital mana yg terbaik, cara nak kuat kan rahim semasa berpantang dan cara menjaga kehamilan sehingga 9bulan, kerana byak yang saya baca sesiapa yang mempunyai masalah begini akan ada potensi mengalami keguguran berulang & kelahiran pra matang.. saya memang ingin hamil kembali tetapi masih trauma..

.saya harap ibu2 semua doa kan saya supaya cepat hamil kembali & saya pon doa kan ibu2 sentiasa sihat sejahtera dan dipermudah kn segala urusan amin 😢😢😭



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA ya allah memang kuat ujian allah buat saya dan suami..berpantang tanpa anak disisi kerana meninggal tidak cukup bulan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top