Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

" Kuasa Cerai duduk Di tangan Awk Kalau awk nak Ceraikan Saya , Awak Cerai la je la , bukan pada Saya Kuasa tu "

Assalamualaikum Admin..

Saya Ingin Bertnya Soalan Begini.. tolong Hide Saya..
Pada Malamnya Isteri ada Whatapp Sy pengatakan
" Kuasa Cerai duduk Di tangan Awk Kalau awk nak Ceraikan Saya , Awak Cerai la je la , bukan pada Saya Kuasa tu " 


Pada pagi Kesokan hari Sy Bertanya " Semalam cakap Pasal cerai " Lalu SiKakak Mendengar Mengatakan Saya Sudah Terlafas Cerai.. Dan Saya Cuba Perjelaskan.. sebab niat sy hanyalah Bertanya Dan Keadaan Semakin Panas Rumit.. Disebabkan isteri Dan Kakaknya mengatakan saya sudah Lafas Cerai...


Saya Mengatakan Lagi " Jika awak Bagi Kedua Dua Anak kite bersama Kedua-dua Document ( MyKid ) Jatuh 1 " Dan Isteri Saya Memberi Kedua dua Anak Tetapi hanyalah 1 Mykid..


 Yang 1 lagi dia mengatakan Hilang.. Tujuan Saya Meminta MyKid Disebabkan Saya ingin balik Bersama Anak ke Rumah Ibu saya..
Jadi "Sah atau Tidak " Lafas sy itu..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA " Kuasa Cerai duduk Di tangan Awk Kalau awk nak Ceraikan Saya , Awak Cerai la je la , bukan pada Saya Kuasa tu ". TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top