Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya cuma nak tanya, macam mana nak buat ye dengan habit suami ni.dia jenis x suka gosok gigi.





Salam..admin, 

hide profile plis..saya cuma nak tanya, macam mana nak buat ye dengan habit suami ni..dia jenis x suka gosok gigi..kalau lepas makan malam tu, terus tido..x ada nak g gosok gigi dulu..lepas tu jenis nafas berbau..dia x hisap rokok..


tapi mungkin nafas dia jadi berbau sebab resdung..dah banyak kali jugak la suruh dia buat rawatan resdung..tapi dia cakap, x payahlah..makan ubat je, nanti baik la tu..saya pernah wat kan yang guna corong tu, tapi dia x suka..

dia kata sakit hidung la, susah nak nafas la..tu la ni la..kadang time bersama tu, saya memang elak dari bercium..sebab memang potong mood..


dengan x gosok gigi nye, dengan bau mulut nye..ada suggestions x, macam mana nak buat?makin lama makin teruk pulak bau nye.

krt.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kesihatan

TERIMA KASIH SUDI BACA saya cuma nak tanya, macam mana nak buat ye dengan habit suami ni.dia jenis x suka gosok gigi.. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top