Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

saya berpisah sebab x sanggup lagi dimaki,dicaci,dikeji & dihina oleh gf2 bekas suami saya





Salam warga krt...mohon hidekan profile saya ya.


Saya nak tanya pendapat warga krt sekelian...Salahkah sekiranya saya & bekas suami dah bercerai tapi kami masih berhubung seperti rakan baik? Saya dengan dia mempunyai 2 orang anak lelaki.Selepas kami berpisah...alhamdulillah,hubungan kami baik x seperti masa kami jadi suami isteri yang langsung tiada komunikasi.Saya bersyukur juga sebab keluarga sebelah dia x pernah salahkan saya kerana berpisah dengan dia.


Mereka masih terima saya seperti anak kandung mereka sendiri.Masalah saya hadapi sekarang gf dia mengamuk sakan bila dapat tau saya masih berhubung dengan bf dia.Dia mengaku sndiri yang hubungan diorang dah 3tahun yang m'buatkan saya terdetik yang kami ber berpisah baru setahun.Untuk pengetahuan warga krt,saya berpisah sebab x sanggup lagi dimaki,dicaci,dikeji & dihina oleh gf2 bekas suami saya.Sampaikan diorang pernah datang cari saya dirumah.Saya dihina bila suami saya x balik ke rumah & juga disindir bila suami x sentuh saya lagi.

Gf suami siap hina saya yang dia dapat semua layanan sebagai seorang isteri berbanding diri saya yang mana status saya isteri tapi saya x dapat hak sebagai seorg isteri.Dipendekkan cerita...saya & bekas suami berpisah secara baik.Baik pun sy terpaksa turun naik mahkamah syariah beberapa kali untuk mintak cerai.Saya bertahan selama 9tahun untuk selamatkan r/tangga saya tapi akhirnya saya tewas bila salah seorang gf dia mengamuk & hantar gambar "xxx" diorang.Dah x sanggup hidup seperti gantung x bertali.


Sekarang gf dia yang terbaru mengamuk sakan pada saya sebab bekas suami masih b't/jwb beri nafkah & perhatian pada anak2.Saya x tau punca pergaduhan diorang kenapa & sebsb apa sebab saya memang dah x ambik tau hal diorang.Cuma baru2 ni makin galak gf dia msj saya mengamuk sebab bf dia balik beraya kat kg,kerap balik tengok anak & sebagainya.Gf dia cakap saya jadi punca diorang bergaduh & dia ugut akan cari saya sekiranya dia x dapat kawin dengan bf dia.
Saya nak mitak pendapat...apa yang perlu saya buat?Patutkah saya pisahkan anak2 dengan bapa diorang?



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA saya berpisah sebab x sanggup lagi dimaki,dicaci,dikeji & dihina oleh gf2 bekas suami saya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top