Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Perempuan tu hantar gambar2 mereka bercuti,berpeluk. Saya yang lemah iman ni.rasa macam nak mati je dah. Saya benci suami saya!




Tawar. Saya cakap kat suami. 

Abang buat la apa abang nak. Suami diam. Pegang tangan saya..dan bawa saya balik. Dia taknak cerai kan saya. Dia sayang saya. Tapi kalau sayang kenapa curang???? Balik rumah tu,saya meroyan teruk. Perempuan tu hantar gambar2 mereka bercuti,berpeluk. Saya yang lemah iman ni.rasa macam nak mati je dah.
Saya benci suami saya! Saya benci perempuan tu! 


Dipendekkan cerita. Perempuan tu sebenarnya xpernah mengandung atau gugur pun.dia tipu saja untuk buat suami saya stay dengan dia. Dan saya yang bencikan suami saya ni.yang mengandung masa tu.


Dan sebenci² saya dekat suami saya pun.. Saya bagi dia peluang. Namun tak mudah.
Setiap malam saya menangis..saya merayu dekat Allah.untuk beri saya kekuatan. Kerana memang telah hancur binasa hati ini.
Dan setiap malam suami saya peluk kaki saya.menangis merayu memaafkan dia.
Saya dah maafkan. Cuma saya tak boleh lupa.


Dan sepanjang tempoh saya mengandung tu..dia jaga saya. Urut belakang saya ketika saya muntah. Picit kaki saya yang sakit. Belikan makanan yang saya nak makan. Peluk dan lap air mata saya bila saya menangis. Bagi saya tumbuk dia bila saya marah. 


Alhamdulillah anak kami pun dah berumur setahun dah sekarang. Saya berjaya memaafkan dan melupakan kesalahan dia. Suami saya seorang suami yang baik. Baik bukan bermakna tak pernah melakukan kesalahan. Lelaki hanya manusia biasa. Baik macam mana pun buat salah juga. Usaha dia untuk mencuri hati saya semula membuahkan hasil. Alhamdulillah sekarang kami bahagia sangat2.. Allah anugerahkan kami anak yang menjadi kekuatan kami berdua. Orang luar yang tengok kami semua cakap. Cemburu lah korang ni bahagia betul..best kalau jadi korang ni tau. Saya senyum je. Dalam hati..ko tak tau apa aku dah lalu.huhu.


Apa2 pun. Semoga kita semua dilindungi dari perosak2 hubungan yang memang suka mencari peluang ni. Dan hargai lah pasangan masing2. Isteri. Hargai lah suamimu yang bekerja keras untukmu. Suami. Hargai lah isterimu yang sanggup meninggalkan keluarga untuk berkahwin denganmu. Selamat malam.



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: sedih

TERIMA KASIH SUDI BACA Perempuan tu hantar gambar2 mereka bercuti,berpeluk. Saya yang lemah iman ni.rasa macam nak mati je dah. Saya benci suami saya!. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top