Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

kisah keluarga suami gaji rm1k dan saya bergaji rm7k sebulan..takkan selamanya saya nak tanggung semuanya





assalamualaikum warga krt..
saya nak tanya pendapat disini..
saya dah berkahwin 3 tahun.. 


anak seorang umur 1 tahun 8 bulan.. suami sy memang seorang yg baik..rajin tolong saya.. tp masalahnya sekarang..saya berniaga sendiri..pendapatan saya sebulan 7k..dan suami saya bekerja dengan kawannya gaji hanya 1k.. 

sebenarnya sy dah banyak kali minta dia berhenti kerja dan tumpu pada bisnes sy..saya sanggup bayar rumah dan yg lain2..kalau dia tak kerja dengan saya pun saya juga yang kena bayar..salah ke saya suruh dia berhenti kerja..sbb kadang2 kerja dia sampai perlu tinggal anak bini untuk pergi bekerja di luar..

kadang2 tidur di ofis..teruk saya tengok dia kerja dengan kawan dia..tp masalahnya dia tak nak lepaskan pekerjaan tu..sebenarnya sy dah letih..bila sy seorang kena urus semua..rumah..bisnes dan juga anak..

perbelanjaan bulanan pun saya yg tanggung.. sekarang ni kami gaduh teruk..dan dia asyik bela kawan dia..kawan dia lelaki.. saya tak faham..dah banyak kali saya nak pergi mahkamah...dah tak tahan nak tanggung dah semua..

salah saya ke? dia kerja 3 tahun..gaji 1k..tp kelulusan ijazah..berbaloi ke? saya suruh dia berhenti kerja bukan untuk duduk saja..sementara berhenti kerja boleh juga dia tolong bisnes saya..sambil2 tu minta kerja kerajaan..


salah ke saya ni? sampai sanggup cakap kasar dengan saya..saya ni isteri atau seorang hamba sebenarnya...



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA kisah keluarga suami gaji rm1k dan saya bergaji rm7k sebulan..takkan selamanya saya nak tanggung semuanya. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top