Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

jika saya nak marah pada nya saya akan baling semua nasi lauk ke atas dia .. kerana suami seorang penagih tetapi






salam admin tlg hide kn profil fb sy.


assalamualaikum ,smua krt ingin pendapat bkn kencaman , saya seorang wanita berusia muda ank sulung seusia seawal 2 tahun dan sekarang saya pregnant anak ke dua kandungan sudah 8bulan,


 disni saya ingin bercerita tentang diri saya yang ego,diri saya yang terlampau derhaka pada suami , ungkit2 apa yang saya tolong dia , dan setiap kali gaduh saya perkataan tubik dari mulut saya akan halau dia , 

dan sumpah seranah kat dia , tetapi suami saya x pernah pukul saya dan xpernah berkasar dengan saya dia hnya bagi nasihat sahaja kadang2 sampai d meje makan jika saya nak marah pada nya saya akan baling semua nasi lauk ke atas dia .. kerana suami seorang penagih tetapi kerja di rumah dia selalu tolong saya kemas dan teratur .. 

ya allah berdosa nya saya 3 tahun suami saya bertahan dengan saya tetapi hari ini dia dah angkat kaki dari rumah ni dan tggal kami dia bagitahu dia xakan pulang lagi sebab dia dah lama bersabar dengan saya dan dia cakap semua ini harta awak ,saya hnya menumpang baik saya pergi dan awak jaga anak elok2 .. 

saya dah halang jangan pergi ,tetapi dia berkeras juga pergi .. mcm mana saya nak buat sedangkan saya masih sayang pada suami saya , saya dah x ada mak ayah hanya ada adik beradik yang xrapat dengan saya ..

 tolong saya , adakah patut saya pergi cari suami saya @ tunggu saja dia pulang @ saya perlu cari orang yang boleh tolong kami ?? tolong semua, jangan bagi kencaman saya buntu sekarang xlama lagi saya akan melahirkan anak ini , tolong bagi cadangan pada saya apa patut saya lakukan ..



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA jika saya nak marah pada nya saya akan baling semua nasi lauk ke atas dia .. kerana suami seorang penagih tetapi. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top