Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Hati-Hati Lelaki Lelaki Ini Guna Minyak Dagu Dia Merosakan Isteri Saya, Jangan Sampai isteri Anda Jadi Mangsa Kerakusan Lelaki Ini

Kepada Penduduk Sandakan dan Kota KinaBharu Sila ambil Perhatian ........Berhati2 sama lelaki di dalam gambar.Name dia Abdul Rhaman Bin Norbek ic No 640428-12-5441 Beliau juga digelar( si Botak ) dia Dan keluarga tggl d Hot Spring lorong jaya 3..Tawau.

Kini mungkin beliau sudah pindah tempat cari sasaran di Sandakan dan Kota Kina Bharu Kerana kelakuan jahat Ayah dan anak sudah terbongkang dan ditahui Satu Tawau .

Beliau adalah Binatang Yang rampas isteri Saya Dan musnah Keluarga Saya yang baru khawin 2bulan . Dia mengoda isteri Saya Dan kenakan dia Minyak dagu semasa Saya berada diluar .Dan Sabelum ini kami adalah kawan Dan Texi dia sering diupah oleh kami untuk hatar kami Sana sini .

Saitan ini Kini masih lagi guna minyak dagu asli beliau menyihir atau pukau wanita terutama mereka yang kerja malam ,memperbodohkan wanita atau mangsa supaya jatuh cita atau ikut arahan dia bekerja keras lalu di ambik duit hasil Dan simpanan titik peluh mereka .

Anak dia yg bernama faridah binti abdul rahman atau lebih di kenali dgn nama VIDA yg bekerja d TCC jg guna cara yang sama mnggoda customer yg masuk bermain jacpot di sana..kebanyakan mangsa adalah Laki orang

Berhati hatilah sama keluarga niBapanya bawa prevet sapuh sambil cari sasaran di kawasan hiburan malam di Tawau .kenderaan yang diguna ialah Myvi putih ST2054W Atau Kenari silver WTM 4140. Minyak dagu di kening sentiasa buat Awak rasa dia baik Dan ingin berbualan dengan dia Dan bokang maklumat Awak .
Berhati hati lah dengan mereka .sudah didapati ada beberapa orang tawau telah jadi mangsa . Oleh kerana ilmu hitam tidak wujub bukti ,laporan polis tidak boleh halang Perbuatan mereka . 

Maka kami terpaksa sebarkan Perbuatan mereka Melalui cara ini . ( sudah ada mangsa viral di facebook )

Berhati~hatilah saudara saudara dan kawan kawan diTawau , Jagan bagi dia ada perluang jadikan Awak mangsa dia.Saya Bekas Suami Mangsa ~ James Acsesorie kereta Batu 3.via Haziq Ezza



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: semasa

TERIMA KASIH SUDI BACA Hati-Hati Lelaki Lelaki Ini Guna Minyak Dagu Dia Merosakan Isteri Saya, Jangan Sampai isteri Anda Jadi Mangsa Kerakusan Lelaki Ini. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top