Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Hati-Hati Daun Di jalan Raya Telah Diletakkan Paku Supaya Anda Kemalangan

Tidak berkeperimanusiaan dan celakalah mereka yang melakukan perbuatan ini.HAri ini zaman kesempitan duit orang sanggup melakukan apa sahaja untuk mencari pendapatan demi menyara keluarga tanpa menghiraukan nyawa orang lain dalam bahaya atau tidak.

Mereka tidak fikirkan apa yang berlaku jika perkara mereka lakukan dilakukan oleh lain terhadap keluarga mereka hingga hilang nyawa.

Kepada anda yang ingin  pulang atau mahu kemana sahaja sila berhati-hati supaya tidak berlaku kejadian yang tidak diingini.

Jika sebelum ini penulis sendiri pernah terkena dengan perbuatan seperti ini saya pernah terkena di highway Behrang ketika musim perayaan menaiki motor untuk balik ke Taiping malangnya lorong tersebut telah ditabur paku hingga menyebabkan tayar bocor 3-4 tempat tercucuk paku.

Selang beberapa minit ada hamba Allah datang menghulurkan bantuan tukar tayar dalam  dengan bayaran RM50 satu tiub. Itulah pengalaman ngeri ketika melalui highway dengan motorsikal

Terbaru tersebar pula gambar-gambar teknik yang digunakan untuk meraih keuntungan apabila anda kemalangan mereka akan datang menghulurkan bantuan untuk menarik kenderaan anda. Apabila dihantar ke bengkel mereka akan mendapat komisyen dari bengkel dalam masa yang sama mereka akan cas kepada anda bayaran per kilometer untu ke bengkel bayangkan berapa banyak mereka boleh untung dengan cara ini?

namun mereka tidak pernah terfikir apa akan berlaku jika anda meninggal dalam kemalangan tersebut yang penting poket masuk ikuti gambar-gambar dibawah


Image may contain: plant and nature

No automatic alt text available.

No automatic alt text available.

Image may contain: car

Image may contain: plant



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: informasi

TERIMA KASIH SUDI BACA Hati-Hati Daun Di jalan Raya Telah Diletakkan Paku Supaya Anda Kemalangan. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top