Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Aku Sayang Sangat Kat Dia, Aku Paksa Dia Tidur Dengan Aku Hingga DIa Mengandung Anak Aku Akhirnya Aku Juga Yang Bodoh - Luahan Suami

Assalamualaikum semua krt...sy harap krt sudi siarkan..isteri sy pernah guna fb yg sama post di krt..ini acc fb dia yg dulu..aku duda anak 2..utk pgetahuan semua dulu aku bcerai disebabkan kwin paksa oleh family..arini aku bcerai kali kedua disebabkan salah aku sdiri yg tidak tahu mghargai dia yg jauh baik dr bekas isteri aku ptama tu..

Sejak bcerai yg pertama aku bkwn dgn seorg gadis yg jauh muda dr aku ..dr mula bkwn aku mula jatuh hati..masa tu dia masih blajar..aku bkwn dgn dia aku tak pernah cerita siapa diri aku yg sebenar..aku cuba selindung dr dia shinga usia pkenalan sehingga 4tahun..si dia pernah beritahu dgn aku yang dia tak nak memilih suami orang atau bekas orang utk bkahwin..


sayangnya aku pd dia Allah je tahu..aku takut nak beritahu dgn dia siapa aku yang sebernanya..sehinga usia pkenalan kami ke 6thn..aku mluahkan prasaan aku ingin bkahwin dgnnya..

pd satu Malam aku teringat aku nekad utk mberitahu siapa diri aku yg sebenarnya..dia mnagis smpi tak keluar suara pd malam tu..aku begitu sedih sgt jwpan yg dia beri pd sy sgt mgecewakan dia tak nak meneruskan hubungan ini..aku sudah janji pd diri aku tidak sia-sia kn hubungan ini dan aku bjanji utk bkahwin dgnnya..

wlpun beribu alasan dia mnolak tapi aku tetap mgugut nye..slh ke status aku ni aku tidak bole utk meneruskan masa dpn aku demi org yg aku sayang...pd mlm tu aku paksa dia tido dgn aku kalau tak aku akan kasari..Mmg cara tu aku bole dptkan dia..selepas tu si dia mdiamkan diri puas aku cari tak tahu dia mghilangkan diri..akhirnya selepas sebulan dia sendiri cari aku ..dia bgtau dgn aku bdn dia tak sedap tapi aku suda agak dia mgandung..aku ajak dia kawin dia tak nak tapi aku ugut utk beritahu family dia tentang kandungan ini..aku tahu dia tkt akhirnya dia setuju utk bkwin dgn aku..

Majlis kawin yg sgt meriah tapi muka dia tak ceria..aku bkata dlm hati akhirnye kau jadi milikku selamanya..selepas majlis tu aku tgk respon dia dgn aku sgt2 mgecewakan..dia langsung buat xtahu..aku sedap kan ati mungkin alahan org berbadan dua..

Lepas kawin dia ikut ke tmpt aku..aku tahu dia sedih..Kalau lihat air mukanye sayu je..mak aku duduk dgn aku...utk pengetahuan semua family aku tak suka aku bkahwin lain..mereka tidak sokong aku bkahwin jika betul aku nk kwin mesti dgn bekas aku..aku memang tak akan balik hidup mati semula..sejak dia da tahu Hal kes duda Aku tu asyik btanye siapa dia Dan kehebatan bekas bini Aku sampai Aku da baik bosan...bosan nk jwb benda yg sama...salah aku jugak tak jujur pd dia..Tp Aku lelaki Ada ego..

Bermula episod dimana family aku tak suke dia disaat dia sarat mgandung..ada suara sumbang dr family aku yg tidak bpuas ati dgn dia..mak aku sendiri selalu ckp mghedik dia ckp dia pmalas..

dia mgalami alahan yg sgt2 teruk semasa mgandung..tak lalu nk masak,nk mkn semua bnda dia tak boleh nk buat..sehinga keluar masuk hospital tp aku masih buat tak tahu ape yg mak aku buat pd dia..kdg2 Kalau Ada jemputan majlis family aku bawak dia family aku semua tak layan je dia..dia disisirkan jd Aku yg layan dia utk sedapkan hati dia..dia lebih byk senyum wlpun hati dia tluka...

bile family aku buat tak tahu,ape yg mereka pd dia aku buat tak kisah..kadang2 aku kasihan tgk dia tp mulut aku lebih byk mdiam dari aku back up dia..dia pnh bgtau pd aku yg mak Aku maki hamun dia katanye tak layak kau jd mnantu aku..dgn adik bradik aku pun buat benda yg sma pd tapi aku masih buat Xtau je..aku tahu aku tak jg perasaan dia..aku buat tak kisah yg penting Aku dah dpt ape yg Aku nak..

Bila disaat mlahirkan ank lelaki aku happy sgt2..anak Aku yg sgt comel persis rupaku..kebetulan Aku tiada duit semua kos hospital dia byar..barang anak semua duit dia keluar...dia yg lebih excited nk dpt baby tp aku suam2 suku Sbb ni masuk anak aku yg ke 3..jd aku anggap ni biasa je xde ape yg istimewa...|

selesai abis urusan hospital aku bwk blk dia ke rumah..family Aku semua buat tak tahu Aku la yg masak utk dia..dia lebih byk diamkn diri..dah tak byk ckp dgn aku..family Aku dtg selalu push dia smpi dia hampir mroyan..3hari lepas bsalin dia suda mula buat keje rumah..jg anak..dia masak utk aku,jg pakaian aku nk pergi kerja..masih lg mgemas rumah tp aku berat tgn utk menolongnya..sampai demam kena gastrik Aku buat Xtau je..

perasaan aku ketika tu sgt kosong..Aku pun tak tahu ape perasaan yg mrasuk Aku hingga jd begitu..dia mula cerita pd Aku yg mak Aku dtg rumah Kami setiap kali dia masak mak buang dlm tong sampah..mcm2 kata maki hamun dia telan..baju pun mak Aku asingkn..Kalau ape2 Hal mak Aku memang menangkan aku..mak aku Akan myalahkan dia..yelah kdg2 bkn salah dia pun kena maki hamun..sampaikan dia terasa hati mrajuk tak tentu hala..tapi Aku buat xtahu..Malas Aku nk pujuk..

Memang aku akui dia byk tlg aku Dari segi kewangan byk benda yg kurg dia tlg aku...dr dulu aku aku tak de kereta skrg aku da Ada kereta duit deposit dia yang bg..aku tahu duit dia byk habis utk aku Dan anak..dr segi susu anak smpi ke mkn kt rumah..dia tlg aku Sbb gaji aku xbesar..dulu aku kwin dgn bekas pertama bdn aku kurus kering org ckp aku isap dadah...bila aku kwin dgn dia semua mkn aku dia jg dr berat aku 45kg skrg berat aku 75kg..semua tgk aku da gemuk...banding dulu masa kahwin dgn bekas aku yg dulu lbh byk aku keluar duit tp bila aku kahwin dgn dia,dia yg byk keluar duit dr aku..byk yg dia Bantu Aku Tp Aku pun Xtau kenapa Aku xtau nk hargaimu sayang..tapi abg janji akan bayar duit sayang tu..

Bermula episod Aku bmain wechat,whatsapp utk join group sna Sini dia beritahu Aku dia xsuke Tp Aku buat xindah je ape yg dia ckp..tu yg selalu buat Aku dan selalu gaduh..layan perempuan dlm group whatsapp la group kampung la,group itu ini...Aku da mula mlepak balik lambat,minum ketum..bab keje rumah Mmg Aku xsentuh bak kata mak Aku keje rumah semua bini kena buat bkn laki..so Aku buat xtahu je la...aku goyang kaki...

Dia suda mula bsuara Dan mgungkit katanya Aku tidak jg kebajikannya..nafkah utk Nya Aku jauh sekali utk mberi..dia suda mula bcakap dgn ku yg family tidak suka pada dia...kenapa dia yg mjadi mangsa dalam Hal ini..dia suda mula buat prangai baran dia mgungkit ape yg selama ini dia pernah tlg aku..aku tau dia byk mnagis sedih tekanan dgn aku tekanan dgn family aku tapi aku tak tahu kenapa aku tidak Ada rasa simpati pd dia..dia mula bcakap dgn Aku yg dia suda tawar ati Dan ingin meminta utk dilepaskan...

Kdg2 Ada je point dia Cari psl dgn aku...aku buat perangai pergi jumpa bekas isteri ku Dan aku mula mrapatkan hubunganku dgn bekas isteriku..aku tahu dia tak suke tapi aku buat utk sakitkan hari dia..memang aku sengaja buat mcmtu..setiap ari Kami bgaduh Dan btekak sampai Aku da mula naik tangan..

mulutnya tak abis nk mintak cerai akhirnye tlepas jugak cerai aku pdnya...dia mgemas semua brg dlm uma ni 1barang dia pun dia xde tingalkn dan bwk anak aku pergi blalu tanpa mgeluar airmata..family aku semua bsorak gembira bila tahu aku suda ceraikan dia...mereka suda Ada planning utk satukan aku dgn bekas isteri yg pertama Tp Aku tolak mentah2...

pada mulanya aku mampu hidup seperti biasa lama2 hidup aku ni kosong...tanpa dia Dan ank..bekas isteriku yg pertama mula mdekatkan diri padaku tapi perasaan ku langsung xde pdnya...Rindu aku pd dia hampir setiap malam aku bmimpi..

setiap hari aku melihat gambar dia Dan ankku..menyesalnya aku Ya ALLAH...mceraikan dia Dan dia jd mangsa keadaan..aku betul2 jd lelaki yg tak guna...aku lelaki sekuat2 lelaki air mata ini tertumpah..aku Cuba Cari Dan hubungi nya tp xdpt...dia sudah tukar no hp Dan fb ni pun dia xpernah guna lagi...separuh nak gila aku mcari dia..aku ke kampung dia utk mcari tetapi mereka merahsia kan dimana dia Dan ank ku...

Selepas kejadian ini aku hilang arah tak tahu mana aku nak Cari dia...baru-baru ini aku jumpa FB dia..dia sudah berjaya Dan memiliki bisness yg sgt maju..kehidupan nya 100% berubah tpancarla ceria mukanya tanpa aku...dia semakin cantik Dan bhijab..kehidupannya sekarang jauh lebih senang...aku Cuba perhatikan ada manusia bnama lelaki yg Cuba mdekati dia...aku rasa cemburu mau saja aku tumbuk muka jantan2 yg cuba utk mdekati dia...

aku Cuba mghantar massage pdnya tidak pernah sekali dia mjawab atau mbalasnya...Sejak family aku tau dia sekarang suda bjaya Dan senang semua ahli keluarga ku suruh cari dia kembali utk memohon maaf..aku maki hamun adik beradik ku Sbb punca mereka jugak hidup aku Dan dia huru hara...mak aku sampi nagis tgk aku jd tak tentu arah bdn aku gemuk dah jd kurus Sbb aku terlalu tertekan tapi semua Nya suda tlambat nasi da jadi bubur..yg paling tkesan Adalah aku la..silap aku myebabkn semua ini jd berakhir...

aku Rindu pd ank aku yg mula mbesar...aku harap kalian yg bernama lelaki ni hargai isteri kalian jgn jadi seperti aku myesal pun tiada gunanya...doakan aku dia Dan ank aku Akan kembali pd ku...

Satu hari aku duduk termenung dekat taman permainan aku disapa oleh org nenek yg agak berumur..ntah mcmana aku pun meluahkan ape yg tbuku dlm ati aku ni..lega rasanya bila dpt meluahkan...Tp Aku terpaksa telan ape yg nenek tu ckp pdku..

ALLAH tu suda bg jalan yg sgt2 baik pd setiap manusia..kte yg kena mghargai,peluang yg ada hanya sekali tak Akan dtg kali kedua..bila isteri sudah byk mbantu buangla ego sbgai suami atau lelaki..isteri ini ALLAH cipta utk disayangi,di kasih dan dicintai..tangungjwb suami mjaga isteri melindungi Dan mberi yang tbaik dlm hubungan..jgla hati isteri...kata2 nenek tu buat hati aku btambah sedih...

Sayang ku kembali la pada abg..abg sangat merindui sayang dan anak...abg tau sayang ada dalam group ini..abg berharap sayang kembali pd abg kita bina hidup baru Dan pergi Dari sini...sayangku setiap ari abg solat bdoa utk sayang Dan anak..kehilangan sayang dalam idup abg betul2 mberi kesan yg dalam pd abg...andai Ada peluang abg berjanji Akan tunaikan segala janji abg pd sayang...SUMPAH LILAHI TAALA

Lagu ni abg tuju pada sayang...abg tahu sayang Akan baca Dan tolong Cari abg dirumah kite..abg yakin 1 ari nanti sayang Akan balik ke rumah kite tu...abg janji abg tak akan sia-siakan sayang..

Cukup sekali...
Disaat ku pinta keputusanmu
Kau masih mnanyakan semalam ku
Bertanya tentang dia Dan kehebatannya
Sedangkan segalanya telah engkau tahu
Tiada rahsia hidupku
Disaat ku lahirkan kekesalan
Sengaja kau mgambil kesempatan
Mengungkit perbuatan Dan keterlanjuran
Kau ulang bcerita tentang hati luka membuat kurasa berdosa
Demi masa depan yg kita mimpikan
Hapusla kenangan yang mgusik perasaan
Tiap kali memandangmu tak terhingga kesal ku
Maaf kan Aku sayang menodai kepercayaamu
Andainya ku dapat menarik kembali Detik-detik hitam yg berlaku
Kesilapan serupa tak Akanku ulangi
Cukupla sekali menyakitimu
Cukupla sekali kau membenciku.....



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Aku Sayang Sangat Kat Dia, Aku Paksa Dia Tidur Dengan Aku Hingga DIa Mengandung Anak Aku Akhirnya Aku Juga Yang Bodoh - Luahan Suami. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top