Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

si suami kantoi curang dengan isteri sarat mengandung berniat nak bunuh diri dari tower





Suami Tak Tahan Kena Bebel Cuba Bunuh Diri Tapi Gagal|Hanya kerana tak tahan di bebel isteri seorang lelaki yang kantoi curang dengan seorang perempuan berniat untuk bunuh diri dari sebuah tower jumaat pagi 10/02/2017.

Indra 25 dilihat warga sekita sejak pagi sudah duduk di bagian unjung tower Jalan Duyung pekanbaru.
Pada awalnya warga menyangka lelaki itu adalah seorang pekerja yang memperbaiki tower,namun sejak dilihat dari jam 8.00 pagi hingga tengah hari,lelaki tersebut tidak juga turun turun.

Setelah disiasat rupanya lelaki yang bekerja sebagai tukang sapu supermarket itu hendak bunuh diri,namun niat tersebut tidak kunjung dilakukan sampai ketengah hari.
Saksi iris berkata “saya sudah lihat dia sejak pagi tadi disitu saya pikir orang buat kerja”katanya.

Pada awalnya warga tidak peduli, namun selepas cukup lama barulah diketahui bahwa Indra ingin membunuh diri.
Pihak polis yang dimaklumkan warga terus kelokasi kejadian dan cuba memujuk lelaki itu untuk turun akan tetapi Indra enggan untuk memberi kerja sama.

Takut keadaan semakin sukar pihak polis terpaksa memanggi isterinya,diketahui pasangan suami isteri itu telah bertengkar akibat Indra membawa seorang perempuan balik kerumah pada waktu subuh.
Bagaimanapun pihak polis meminta tolong kepada isteri Indra untuk memujuk suaminya turun.

Dengan menggunakan pembesar suara (megaphone) wanita yang serat mengandung itu merayu “Bang turunlah bang,ingat anak kita ini bang” katanya sayup sayup sambil memegang perutnya yang semakin membuncit.

Usaha tersebut ternyata tidak sia-sia Indra yang tertunduk seolah memikirkan sesuatu berlahan turun kebawah dibantu oleh pihak polis hingga ia sampai kebawah dan memeluk isterinya.

“Alhamdulillah upaya penyelamatan berhasil atas bantuan isteri mangsa,kes sudah selesai dan dia sudah kembali bersama isterinya kata anggota polis bagian duyung pekanbaru.



 http://eberita.org/suami-tak-tahan-kena-bebel-cuba-bunuh-diri-tapi-gagal/






Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA si suami kantoi curang dengan isteri sarat mengandung berniat nak bunuh diri dari tower. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top