Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Kau sanggup buang aku & anak. Kau hancurkan perkahwinan kau hanya untuk budak sekolah form3

Bismillah. Hampir 5tahun aku pertahankan perkahwinan nie. Akhirnya takde jodoh jugak. Aku memang dah tahu kau kaki pempuan, dulu time ada anak.

 Aku bagi kau peluang. Lepas 4tahun kawen ada anak, aku ingat kau boleh berubah. Aku dalam pantang, kau bawak balik perempuan nie kat rumah kita, kau main dia atas katil kau dengan aku.


 Kau ada kan semuanya untuk dia. Sedangkan selama nie, aku yang menanggung kau. Kau tak bagi aku nafkah, kau tak beli susu pampers anak. Tapi kau boleh belikan perempuan kau iphone, shopping & everything. Aku bersyukur allah bagi aku petujuk sapa kau sebenarnya termasuk bukti. 

Kau sanggup buang aku & anak. Kau hancurkan perkahwinan kau hanya untuk budak sekolah form3. Kau lebih pilih dia daripada hubungan yang kita dah bina selama 8tahun. Aku serahkan semuanya pada allah. 

Semoga allah beri petunjuk & hidayah nya pada kau. Biar allah membalas semuanya. Ini lah reality sebenarnya. Aku dah puas sabar & pendam semua nie.

Semoga allah memberi aku kekuatan untuk terus melangkah bersama anak tersayang. Mommy sayang Haqq, Haqq kekuatan mommy 💕



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Kau sanggup buang aku & anak. Kau hancurkan perkahwinan kau hanya untuk budak sekolah form3. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top