Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

Saya Terlanjur Dengan Seorang Duda Muda Umur 23tahun Sampai Saya Mengandung

Saya ibu muda Berumur 24thn ada Anak 1 orang,

masalah Saya Ni Tak La Jugak besar sangat...

Masa Umu2r Saya 16 Tahun Saya Terlanjur Dengan Seorang Duda Muda Umur 23tahun Sampai Saya Mengandung,Masa Saya Mengandung c Duda Lari Kan diri Tidak Mau Bertangungjawap...

Sampai 1 masa Saya Sendirian melalui Hari masa mengandung Saya Perantau Berkerja di Kota Raya Tiada Family Semua Fmly Di kg...saya teruskan Juga Kandungan Saya Sebab Saya Takut Kalau Kasih Gugur c duda suruh saya kasih gugur tapi Saya Tidak mahu, saya berkerja kedai biasa untuk sara hidup saya sendiri..

sebab family saya tidak tahu saya mengandung, kadang saya try cari c duda untuk minta duit makan sahaja Tapi dia langsung tidak peduli kan saya...perut saya masuk 5bulan syaa di berentikan kerja sebab majikan takut ambil orang mengandung, saya tiada kerja bilik sewa tidak mampu bayar saya tumpang bilik kawan2 sehari saya tido tempat kawan lain sehari saya tido di masjid..kadang saya mandi di tandas awam balik rumah kawan tukat baju sahaja..

.saya malu juga kadang2 saya duit makan sehari tidak makan...saya buat keputusan selepas saya melahir kan anak saya saya kasih sama orang yang betul2 perlu kan anak..sebab saya tidak mampu sara hidup anak saya kalau lahir nanti...1hari tu saya pergi berklinik tapi saya di suruh pulang makan dulu baru bole ambil darah..tapi saya keluar tu klinik saya menangis sepanjang jalan sebab tiada duit beli makan...ada 1org staff nurse ni ikut saya dari belakang dia ingin belanja saya makan saya pun ikut la..

.dia tanya kalau saya ada malasah saya cakap tiada tempat tinggal tiada duit...terus saya cakap direct sya mau bagi anak sya sama orang sebab tidak mampu juga bila suda bersalin..staff nurse ni suruh saya tunggu di luat klinik sampai dia habis kerja...saya tunggu la,dia bawa saya balik rumah dia jaga saya sampai bersalin...ipar dia orang johor ambil anak saya kebtulan suda 10tahun kawin tiada anak saya dengan iklas hati kasih anak saya...

sampai pantang saya di jaga..lepas tu saya keluar rumah cari kerja sendri, Selepas 3tahun berlalu saya terjumpa balik dengan c duda ni saya terjumpa dia ni dia baru lepas putus sama gf dia tapi mereka ada anak... dia rujuk balik dengan saya ntah apa syaitan naik kepala saya saya setuju...kami nikah 2tahun lalu belum ada anak smpai skg..skg ni perangai dia macam anjing...selalu cakap saya bodoh orang miskin sial..cakap bapa saya pukima selalu hina keluarga saya ..

.kadang dia cakap suruh saya jual badan dapat duit lagi kerja malam...dia cakap banyak2 perempuan dalam hidup dia sya pembawa sial paling tidak cantik paling miskin paling bodoh... kadang dia sampai tangan saya lawan balik... yang saya tidak tahan dia selalu hina keluarga saya orang miskin tidak sedar diri...saya heran kenapa dia suka cakap benda tidak bagus...

kadang2 saya mahu lari sahaja dari hidup dia saya tidak tahan hari2 marah saya... sebenarnya perkahwinan saya ni saya tidak redha...kalau bole saya nak saja bercerai...terima kasih...sudi baca



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: perkahwinan

TERIMA KASIH SUDI BACA Saya Terlanjur Dengan Seorang Duda Muda Umur 23tahun Sampai Saya Mengandung. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top