Laman Portal berita Semasa Dan terkini!!

berstatus suami orang, dia seorang ustaz, mula2 kenal dah tahu otak dia memang kotor.. borak about s*x



Assalamualaikum admin.. tolong hide name saya ye..
saya nak buat 1 confession, saya ada kenal seorang lelaki.. 

berstatus suami orang, dia seorang ustaz, mula2 kenal dah tahu otak dia memang kotor.. borak about s*x, tetapi dia seorang ustaz dan selalu bagi ceramah2 agama.. post Facebook semua bajet alim..

 saya dah jumpa dia, keluar dengan dia pegi makan, jalan2 shoping,tengok wayang dan end up sampai checkin hotel.. kami sampai terbuat hubungan yang terlarang d sebabkan pujuk rayu dia.. memang x di nafikan layanan dia sangat2 baik, pandai layan perempuan sebab 2 mgkin suami orang sentiasa menjadi tarikan perempuan zaman sekarang 

sekarang saya rase sangat menyesal, sebab saya tahu d belakang saya pun dia buat benda yang sama dia buat kat saya pada orang lain, bertopengkan wajah alim, bertopengkan status seorang ustaz, bertopengkan post2 agama kat fb walhal dialah perosak perempuan, dengan modus operandi yang same dia akan memerangkap perempuan.. saya x tahu dah berapa ramai dah terjebak dengan dia..n i was one of them 

so kepada semua,just nak pesan jangan terlalu percaye pada luaran seseorang.. kepada isteri2 d luar sana, sentiasalah pantau suami anda, jangan ssmpai ketagih "makan luar" kepad asang ustaz, incase u TERBACA benda ni i nak pesan pada u, x selamanya benda terkutuk yang u buat orang xkan tahu, jangan sampai i viralkan gambar2 u, u ade ank pmpuan,

 semua belajar agame kot.. jangan smpai 1 hari nti ank u pula d rosakkan sama seperti u rosakkan anak orang.. bertaubatlh n insaf, umur pun x lame lagi nk masuk 5s kn? dose saya biar saya tebus sndiri,pintu taubat x penah ttutup



https://www.facebook.com/208694619607984/photos/a.208731059604340.1073741828.208694619607984/212190655925047/?type=3&theater



Labels: kisah

TERIMA KASIH SUDI BACA berstatus suami orang, dia seorang ustaz, mula2 kenal dah tahu otak dia memang kotor.. borak about s*x. TOLONG SHARE...!

https://telegram.me/joinchat/C6A73gqgSPgew3r9ovpDxg Chat Conversation End



Back To Top